Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. Wel Bone Collector volgens de nederlandse wetgeving is Giant in deze heel Coulant want ze geven de velgen gratis aan de dealer. CH heeft in deze geen donder te maken met Giant maar met zijn winkel waar hij de fiets heeft aangeschaft. Die blijft in gebreken naar CH toe ! Maar CH moet dus nu aanspraak gaan maken op het consumenten recht wat we hier in Nederland hebben en hiermee de fietsenwinkel om zijn oren slaan. Want omdat die geen verdere vergoeding krijgt van Giant probeert hij deze te verhalen bij zijn klant (CH in dit geval) en CH zal dus hierin zijn protest aandienen. En zoals Marco al zegt het is een idiote situatie ! En CH ik zou het niet pikken deze situatie en er zeker een stevige discussie over beginnen bij meneer de fietsenwinkel ! Maar dat hoef ik je niet uit te leggen en denk zelfs dat je er al binnen hebt gestaan !!??
  2. EdK

    airco kapot

    nee want ik wilde zo en zo CC op de wagen
  3. EdK

    airco kapot

    ja heb ik t ook over maar wist niet dat die standaard in de goedkoopste versie van de yeti zat. dacht dat er een klep open ging en hoe harder je rijd hoe harder de wind in de wagen was......... Of is dat alleen als je geen voorruit hebt ????
  4. EdK

    ruitschade

    ach er is hier ook nog een rubriek "koop en verkoop" dus saar kun je ze altijd nog slijten.
  5. EdK

    airco kapot

    zit die er dan ook in bij de goedkoopste yeti versie ??
  6. http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_2404_48_5_500_5587.html JAJA vanaf 24-4-2013 weer in de ALDI winkels de vertrouwde momentsleutl verkrijgbaar
  7. EdK

    airco kapot

    nee skoody men verdiend er meer aan om 1 op 1 te vervangen. En menig monteur kan niet meer repareren omdat dit niet meer geleerd word hoe dit te doen.
  8. skoody wees nou gewoon eerlijk die peusneus interressert je helemaal noppes... je wil dat biertje zien...
  9. Waar is die mooie blonde vrouw , schaars gekleed op den motorkap waar je het over had dat ze zou poseren ???
  10. EdK

    Winterbanden

    Oren schoongemaakt tijdens de zomerbanden wissel ?
  11. EdK

    fotografie

    ach weten we hier in iedergeval dat de kikkers gewoon lekker door sexen
  12. Alleen bij onze wagens zonder tuning hoor, laat menno nou in de waan dat het door de tuning komt Hij heeft al zoveel tegenslag met de airco / trekhaak en zijn raam en dan nog oude zekeringen die hij alleen kan slijten in een antiek winkel Hij is echt toe aan een vervolg vakantie hierna
  13. Voor die hoge prijs was ik al bang. Materiaal is het niet maar om dat ding uit te bouwen en weer een nieuwe in te bouwen zal er veel gedaan moeten worden. Wel wens je morgen succes en we horen graag het verloop hiervan
  14. tsja skoody die tuning he.............
  15. Dat een thermostaat sneuvelt dat kan ik nog wel geloven, maar dat het thermostaathuis stuk gaat vind ik een beetje vreemd. Als die normaal gemonteerd worden moeten ze mijn inzien een autoleven mee gaan. Maar wat heeft je dealer zelf hierover gezegd ? Want laten we wel wezen, jij hebt in principe geheel niets te maken met de importeur in deze Jij bent een overeenkomst aangegaan met de dealer en met hem moet je het uitvechten mbt coulance. en dat de dealer zegt dat de importeur dit niet geeft in zijn pakkie aan en niet de jouwe. Dus zou zeker nog eens even met je dealer gaan praten en als hij nog geen uitspraak heeft gedaan over de situatie dan eens peilen hoe hij hierover denkt. Geeft hij je gelijk dan eens discuseren over consumentenrecht en dat jij met hem hebt te maken en niet met de importeur. En misschien dat je dan tot een voor beide acceptabele regeling kunt komen. Want tsja eens sta je weer op het punt om een nieuwe wagen te kopen en dat kan bij hem wezen maar ook een ander natuurlijk....
  16. Maar ze zetten toch wel de banden voor je over en plaatsen de wielen weer in de fiets voor de som van € 0,00 eurie ?
  17. EdK

    airco kapot

    ja of je koopt een japanse oldtimer zonder airco zodat je weer kan gebruiken
  18. EdK

    airco kapot

    ja die kwamen daarna
  19. EdK

    airco kapot

    je bedoeld die spijkers en stukjes aluminium folie ?
  20. EdK

    airco kapot

    zekering stuk ? anders voorraam eruit en heb je ook airco
  21. Affijn je dochter heeft over tijdje dus 2 fietsen ! één voor de net en één voor school
  22. EdK

    Even voorstellen

    welkom skagenaar
  23. België durf ik niet te zeggen wie je kan helpen maar als Breda (nl) voor jou in de buurt is dan zou je per PB contact kunnen opnemen met lid Antera
  24. nu maar hopen dat de fietsbanden niet duurder uitvallen dan de brandstof
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe