Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. ach nu nog alles in Aalst binnenkort showen aan de andere Yeti rijders
  2. EdK

    Skoda Rapid

    dames vind ik mooier dan de kleurstelling van de Rapid
  3. vind de test niet geheel zoals zou horen in werkelijkheid zou gebeuren De weg loopt schuin op de spoorrails maar de wagen staat nu excact haaks op de rails en dit zou voor werkelijk test zo moeten wezen dat de auto in lijn met wegdek zou moeten zijn
  4. gelukkig geen Skoda, tis maar een renaultje
  5. tsja als die bergen nof schoon moeten dan benne ze nog wel ff bezig , en anders maar een jaar maar niet hoor
  6. Wel bij mij is het al duidelijk nu, dacht dat t laatst door het bier bij hem kwam, maar blijkt dus de combi van bier en stuf te zijn. Dank je hobbel voor de hint
  7. ook voor M&G hoor zorg je wel dat je je zekering eerst heb voor je het test !!??
  8. Die Mediamarkt reclame................................over tablets.....................................grrrrrrrrr irritatie..............
  9. de zekering hheft een waarde die de bedrading aankan, dus gewoon in prikken en wel de motor draaaiende houden klapt zekering 12 v eruit dan is de verwarmer der inhoud van den fles te hoog, maar dat loopt wel los hoor
  10. is dat bij de regionale pomp of aan de snelweg snelle ??
  11. EdK

    hallo

    joh daar hoef je je echt niet voor te schamen hoor, Dus vertel de rest van die fabia ook maar.
  12. EdK

    toespraak Van Uhm

    ach dan verkoop je Henkie toch en neem je een mooie citiGo met 4x4 2,0 TSI enne DSG 10 zonder CC
  13. EdK

    toespraak Van Uhm

    veel te lang en t gaat maar door bij jou............
  14. EdK

    toespraak Van Uhm

    Yep met de koeiekut op t hoofd he !! sorry maar zo was de naam heb m trouwens nog als aandenken
  15. weer zo'n vreemde zin, zit je aan de alcohol ?
  16. EdK

    toespraak Van Uhm

    Deze zin ga ik ff niet snappen. Maar ik heb het jaar dienst als een betaalde vakantie ervaren.
  17. EdK

    toespraak Van Uhm

    Daar kun jij niets aan doen dat is de schuld van je ouders zullen we maar zeggen Maar het was gewoon een gedachte gang van me ( me vorige post )
  18. maar wel volgooien in België en niet onze economie stimuleren !!??
  19. tsjjj beetje hier de vrouwen wegpikken, terwijl de vlaamse schonen vaak lieve heten
  20. wat is het eten ? dan hebben wij misschien nog wel wat over hoor ! Marco ??
  21. EdK

    toespraak Van Uhm

    Zo maar een vraag Skoody, zou het ook te maken kunnen hebben met wel of niet dienstplichtig geweest te zijn of leeftijd ?
  22. neem je haar dan niet mee skoody ?
  23. EdK

    Skoda Roomster

    hou nou 14 juni voor ophalen in gedachte, dan valt het nooit tegen als hij eerder voor de deur staat
  24. moet je je beroepen op je vrije dagen en je etenstijden, dan kun je beide dagen meteen gaan zonder gesputter
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe