Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. Tsjonge jonge trage
  2. En morgen ?? Als eerste hier maar like'n ?
  3. maar ja ik heet ook geen snelle. en ze blijken telkens veel te moeilijk voor jou.
  4. tsja doet ze naam geen eer aan .......
  5. Nog even een foto van het gehele apparaat van puur massief kunststof met een ijzeren pin
  6. Met leren bandjes ?
  7. Wel Snelle gaat maar zoeken naar een ander raadsel ! Hier een filmpje wat het is en hoe het werkt. Had bij horlogeloods.nl een nieuw horloge aangeschaft en kreeg dit apparaatje erbij om de stalen band in te korten. Moesten dus gister ff 2 schakels tussenuit gehaald worden en met dit apparaat een een piece of cake
  8. Om de band te verbreken maar het heelt ook weer de band
  9. dan neem ik wel een hoogwerkertje mee voor die monteur en uiteraard lever ik de vonkenstaafjes ook zelf wel aan. Bij me motorfietsen lukte me dat ook altijd zelf dus bij de Yeti over 2 jaar ook wel
  10. zou er haast bang van worden. En in de Yeti kun je niet de gehele armleuning omhoog klappen. Is alleen het zachte deel waar je arm op leunt en wat tevens de deksel is.
  11. EdK

    Hello

    Hello Wotnik, If you read this then i transfer your question to the right area here in the fora. But that yoy are englisch it's perhaps better for you to take a look on the britisch skoda forum ? The weblink is http://www.briskoda.net/ So please let a massage here that you read this answer so i can transfer the text ! And good of you to try to cummunicate in dutch but it's in holland and belgium no problem to write and speak in englisch.
  12. Asperine bij de hand liggen ? Je zal maar hoofdpijn krijgen van al dat denken
  13. Ik gaf netjes een reactie op jouw opmerking hoor Skoody, dus nu niet de schuld naar mij schuiven maar zelf één stap voorruit denken in vervolg. Tsjjjjjj, mij betichten van off topic ....... hoe durf je .........
  14. Om de band te verbreken
  15. Nu al ?? nee boo
  16. Zonde he dat hij geen yeti heeft.............
  17. dat komt door je racegroene bolide maar de yeti is makkelijk vanuit de pols te schakelen door de korte schakelslag
  18. dubbelklikken frank
  19. En wat doen ze dan daar als jij koffie drinkt Frank ?
  20. Bij mij staat hij altijd naar beneden en enige nadeel van armsteun voor mij is de handrem. vandaar dat mijn wagen altijd in zijn versnelling word geparkeerd
  21. Denk dat Buster nog lekker naast zijn vrouw ligt te slapen. Dus zal ik maar weer eens een plaatje plaatsen. Hier komt hij !
  22. EdK

    Zonnepanelen

    Ja ! Geen brief gehad van hun ?
  23. Weet niet hou je je gordel vastmaakt maar ik herken het probleem als ik dit met de rechterhand (arm) doe. Vandaar dat ik ben overgeschakeld om het met de linkerhand te doen waardoor je op één of andere wijze er toch makkelijker bij komt. En wat ook wil schelen is dat je je armsteun naar achter schuift indien dit mogelijk is
  24. CH je vergeet de banken in het rijtje
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe