Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. Dat we een koningshuis hebben heeft zeker zijn voordelen , en opent zeker deuren voor de industrie door de bepaalde status die het heeft. Alleen de bedragen die het ons allen kost geeft me soms een vies gevoel in de mond. En moet ook op een sobere manier ( goedkoper) kunnen dan de miljoenen die het ons nu kost. Maar goed Cyrus we moeten dan maar 30 april naar de Rijp gaan om haar voor de laatste keer te ontmoeten in haar ambt. Misschien dat we haar nog een Skoda petje kunnen slijten ????
  2. Hoop dat willem en vrouw wel nog zuiniger gaan leven van onze centen
  3. EdK

    Lekkere muziek?

    beelden prachtig maar muziek is me ding niet
  4. wel heren jullie mogen voor je beurt gaan of minimaal wachten tot morgen. Moet zo aan t werk in dusseldorf , ff vanavond / nacht een beurs afbreken
  5. EdK

    Humor

    ach je hoeft het alleen nog maar te ontdooien en weg te likken......
  6. die nieuwe lagesnelheidstrein van de ollanders en belgen ?
  7. EdK

    Winterbanden

    Op zich een verstandige keuze lijkt mij ! Maar daartegen als je de SB pakt in de dgen met sneeuw en de Honda laat staan dan kun je natuurlijk ook af met zomerrubber.
  8. en ik maar denken dat het een kunsthart was............ Maar Erik, Frank koopt nooit iets wat duur is. En als hij dan eens wel iets koopt wat duur is dan heeft hij dat gespaard van zijn koffiegeld wat hij telkens overhoud met al zijn koffieadressen. ( was jij er ook niet één van ?? )
  9. voorgekouwd ..... ik ....... ik kouw alleen me eigen eten hoor
  10. Maar nu ff serieus ?? wat ik in de lente altijd doe is cacaoudoppen ( dikke laag ) in de tuin uitstrooien en daarna meteen nat sproeien Dit heeft als effect dat je een dikke plak krijgt en dat ten eerste het onkruid minder welig groeit en ten tweede de katten en poesjes minder snel in de tuin komen vanwege de lucht en vanwege de dikke koek van de doppen. Dan heb ik een strook tuin naast het voetpad en daar plant ik kattekruid en ja dit trekt de kat juist aan naar die plant maar gaat verder niet de tuin in en doordat hij ligt te kroelen in het kattekruid omdat hij dit blijkbaar lekker vind schijt en ppist hij er ook niet. Oja dit geld ook voor de poesjes hoor !! En helpen deze twee dingen niet ga dan terug naar mijn eerste verhaal, weet je zeker dat die niet meer terug komt.
  11. ik niet frank, ik hebt nog niets geraden.
  12. wel voor beide is het A'dam en data blijf ik je schuldig.
  13. wel doordat je geen vegetarier bent is de keuze makkelijk, vangen nek omdraaien en daarna een recept zoeken voor konijn. smaak is namelijk hetzelfde, alleen goedkoper.
  14. vermoed de rellen bij kroning koningin Of rellen met ontruiming krakers
  15. Ach de kachel brand gewoon door. En die jongens hebben het nu gigadruk met de kou aan storingen van ketels die helemaal niets doen omdat ze kapot gingen vanwege dat ze vollast moesten draaien. Zelf jaren geleden onderhoud en storingen gereden en daar zaten ook CV installaties bij, en zodra de temperaturen onder de nul graden kwamen kwamen er bij ons flink wat overuren bij.
  16. EdK

    Skoda Roomster

    Dat andere hem misschien niet mooi vinden is hun probleem. Ik kan je uit ervaring vertellen dat het een fijne en goede wagen is met veel voordelen. En indien je nog kleine kinderen hebt, wel die gaan het zeker fijn vinden want ze kijken nu naar buiten en niet tegen een deurpaneel aan. Ik hoor nog die dreumes van 4 zeggen, ik kan nu de koetjes zien op de grasvelden..
  17. Ach en als hij er bij hem dan inzit dan gaat hij hem gebruiken, al is het om te proberen en dan ........................................ kan hij het nut er van inzien net als met de winterbandjes...........
  18. Ik wil geen eens een hond hebben, ellende telkens aan het einde van elk jaar met die beesten................
  19. EdK

    Nieuw hier

    welkom hier en er zijn misschien niet veel RR rijders hier actief maar degene die hier Roomster rijden die kunnen je ook er veel over vertellen of je hier in de topics al één en ander laten zien. Zelf ook RR gereden voor 4 jaar in eerste model met de 1,4 motor. En dit met alle tevredenheid en telkenmale verbaasd wat ik er allemaal in kwijt kon.
  20. Hoe was het ook alweer met een Fabia ? Je koopt twee logo's en daartussen zit wat rubber en staal in vorm gebogen zodat je er overdekt mee kunt rijden ?
  21. EdK

    mekanieker

    Deze twee aangemaakte topics samengevoegd tot 1 stuks mekanier het is niet de bedoeling om je twee keer met exact dezelfde tekst je voor te stellen.Vandaar deze samenvoeging en deze aandachts tekst mvg de Mods
  22. Dan wordt het dus een Yeti de volgende keer bestellen zonder motor en DSG en laat je die dus overzetten en de rest kun je bewaren als onderdelen in je schuurtje.
  23. Hebben dit topic verplaatst naar de plek waar het behoort. Wie ben ik waar dit stond is een topic waar je je kunt voorstellen Mvg De Mods
  24. Ik weet alleen dat dit in het verkeerde topic staat.
  25. EdK

    nieuw hier

    welkom bluskabouter. en als ik het goed heb ben jij ook op een ander skodaforum actief ?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe