Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. eigen schuld dikke bult
  2. Skoda flinstone dus eigenlijk een met trapstel ipv 1,4 TSI
  3. Ben op zoek naar houten velgen van 16 inch. Ken niet statuslozer dan. Toch ???
  4. Omdat die er niet staan erik
  5. goh ben ik blij dat ik een huisje heb zonder oprit ! Heb ik in iedergeval dat luxe probleem er ook nog eens niet bij. Nee ik heb een openbare parkeerplek met massel voor de deur en mijn wagen wordt aangeschaft op basis wat ik nodig heb prive en wat er op mijn rekening staat en wat er van dat bedrag weg gegooid mag worden in een wagen, en hoe de buren naar mijn wagen kijken ? Pff tis maar een skoda
  6. niet je problemen gaan wegdrinken hoor !! Dat is de verkeerde weg.
  7. och jeetje frank, en nu ?
  8. bedoel ik nou frank
  9. da zegt ik marco, dan benne het mestwagens
  10. heb nog niets geraden bahama was toch fout ??
  11. blijft een mestwagen uit beieren
  12. Maar Snelle wat ik wel in je verslag mis kwa tekst en kwa foto's is een verslag van de Rapid van onze geliefde Skoda fabriek !? Want dan had je een echte primeur geplaatst als eerste burger met foto's er van voor hij eind deze week hier in Olland bij de dealers staat. En Octi 3 was zeker nog noppes nada van te zien ?
  13. Tsja maar helaas staat die trampoline natuurlijk in de weg voor die geldboom ??
  14. Nee snelle , volgens mij begint het met een B en is het één van de eilanden van Indonesia. Wel nu kun je hem toch wel raden ? Ik heb het met deze uitspraak nog niet gedaan hoor !!
  15. Tsja de één wel en de ander niet Erik ! En dat maakt de mens nou zo "uniek" en tot zekere hoogte niet tot een eenheidsworst die uit een machine komt.
  16. EdK

    Verjaardagen

    Benno van harte gefeliciteerd met uw achtenzestigste verjaardag En dat er nog vele mogen volgen in volle gezondheid !
  17. bahama's
  18. EdK

    Hij is er al ;-)

    tsja hier mag je inderdaad wel tevreden mee wezen. Zou zeggen veel plezier met deze prachtige wagen
  19. bij mijn dealer is het zo dat de prijs incl montage is maar zodra ik de wissers of andere dingen meeneem en zelf monteer dan gaat er een percentage van de prijs af dat voor het monteren staat. Heb dit nu al verschijnende keren gehad met onderdelen die ik had aangeschaft bij de dealer
  20. in Zweden
  21. Welkom hier op het forum
  22. uploaden hier gaat wel maar is gelimiteerd mbt de file grote (Mb) Indien je het gepost wil hebben even een PB versturen naar PC-Fre@k en daar even mee in overleg gaan hoe dit op te pakken.
  23. Het interieur van de O3
  24. Was in iedergeval zo erg die haargroei dat de eigenaar van parkeerplek 1 dacht dat er een zwerver (s) op zijn parkeerplaats ging huisvesten.
  25. Frank dat was voor onze begrippen al fase 6 hoor.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe