Ga naar inhoud

Er waren de afgelopen periode wat problemen met het posten van nieuwe berichten en het registreren van nieuwe accounts. Deze problemen zijn inmiddels verholpen! Excuus voor het ongemak.

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 02/23/23 in alle zones

  1. Dit wordt zeker speciaal, vanwege Auschwitz. Maar ook omdat we meestal naar Italie gaan. Onze jongste zoon (17 jaar) gaat mee met ons en we gaan dus in de mei- schoolvakantie logischerwijs. Maar nu het leuke, onze oudste zoon (21 jaar) hoorde van de plannen van ons en gaat komende week naar Krakau en Auschwitz voor een weekje met vrienden. Hij gaat de route plaveien voor ons zodat we niet voor verrassingen komen te staan. Onze airbnb in Krakau gaan ze ook alvast bekijken dus dat is mooi. Vorig jaar deze tijd waren we in Praag: ook heel mooi daar! Thx! Ik denk idd dat 2 dagen veel te kort is maar we doen dan Berlijn gewoon nog een andere keer extra want zover weg is Berlijn niet. Ik zal er wel een leuke reportage van maken voor de liefhebbers hier. 🙂
    3 punten
  2. Dit keer geen Italië want dat doen we in de zomer wel. Nu iets heel anders: een stedentrip naar Berlijn en Krakau. Afsluitend bezoeken we Auschwitz. Op Koningsdag vertrekken we naar Berlijn en blijven daar 2 dagen. Slapen een zijstraatje van de Kurfüstendamm. 👌🏻 Daarna rijden we naar Katowice voor 2 nachtjes en daarna naar Krakau waar we 4 dagen blijven incl een dag Auschwitz dus. Dan zit de week erop en rijden we vroeg in de ochtend terug naar huis. Nu is dit ff kort maar jullie kennen me, dit wordt weer een leuk topic. 😎
    2 punten
  3. Als je de gegevens van de eerste testdag bekijkt, lijkt het op het eerste gezicht alsof Max al weer een flinke voorsprong heeft genomen: Met afstand de meeste rondjes voor Max (157), gevolgd door de volgende Nederlander Nyck de Vries met 85 rondes. Als je even beter kijkt zijn de verschillen niet zo groot: Max heeft de hele dag als enige RB-coureur gereden, waar de andere teams er voor gekozen hebben om beide coureurs de eerste dag te laten rijden, waardoor je bij de andere coureurs dus het aantal rondes van beide rijders moet optellen voor een betere vergelijking. De verschillen zijn dus kleiner dan het lijkt, maar RB heeft toch de meeste rondes afgelegd en zover voor de buitenwereld te zien, geen enkel probleem. Rondetijden zeggen weinig, omdat we geen enkele info hebben over de hoeveelheid brandstof of het wagengewicht en op hoeveel vermogen het motorblok is afgeregeld. Een auto zou bij wijze van spreken 20 kilo onder het voorgeschreven minimum gewicht kunnen zitten en het motorblok kan zo ingesteld zijn dat het motorblok na een dagje testen aan het eind van de levensduur zit. Nu zul je denken waarom een zou een team zoiets doen? Dat kan bijvoorbeeld zijn om voor het seizoen nog extra sponsoren (geld) binnen te hengelen omdat een team beter lijkt te presteren dan het doet, zeker voor de mindere teams is dat belangrijk. Uit de berichten tot nu toe, ook begrepen dat Alpine en Mercedes hoorbaar nog steeds veel last hebben van purpoising. Hieronder een foto van Alpha Tauri die met rek aan drukmeters de baan op gaat, ik ken de nieuwe helmen nog niet, maar dit zou Nyck geweest kunnen zijn.
    1 punt
  4. Deze reis is zeker een aparte combinatie met uitersten, met mooie en voorheen verschrikkelijke plaatsen. Ik hoop dat je een soort reisverslag met ons kan delen.
    1 punt
  5. Berlijn is een fantastische stad. Een paar jaar geleden met gezin en 2 tiener dochters daar geweest. Wij zijn met de trein naar Berlijn gegaan. Dit moest ook onder dwang, want onze Audi A2 1.4 TDI was niet welkom. Uiteindelijk hebben we de auto niet gemist, want je kunt voor bijna niks met het openbaar vervoer makkelijk door Berlijn reizen. Er valt erg veel te zien. We waren na 5 dagen nog niet uitgekeken. Veel plezier alvast.
    1 punt
  6. Ja zeker! Kosten maar liefst €4250. Maar ontdekte gisteren dat we weer iemand tegenaan had gezeten. Gelukkig heel licht geschampt, ik denk met uitparkeren. Dit kon ik er gelukkig uitpoetsen
    0 punten
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe