Ga naar inhoud

Er waren de afgelopen periode wat problemen met het posten van nieuwe berichten en het registreren van nieuwe accounts. Deze problemen zijn inmiddels verholpen! Excuus voor het ongemak.

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 02/11/21 in alle zones

  1. Klant had wat problemen met bevroren leiding. Dus tsja er maar heen met collega, en toen we aankwamen en dit zagen........ Is betonnen drijvende steiger. Palen die je ziet op steiger zijn eigenlijk de elektra palen met tevens water aansluiting en riool aansluiting en CAI. Langs deze steiger moeten meerdere houseboats komen te liggen voor huur en verkoop.... Afijn jullie begrijpen dat hier niets aan te doen is momenteel.... Laat de boel maar lekker ontdooien en dan zien we wel weer ....
    2 punten
  2. Nieuw filmpje van ZIJM
    2 punten
  3. Na 5 jaar heel tevreden met een leasing Superb III Combi L&K gereden te hebben besloten om nu naar de elektrische Enyaq iV 80 over te stappen. Dit was voor het bedrijf voordeliger en ik ben wel benieuwd. Was in de zomermaanden met een Polestar 2 gaan rijden en vond dit heel leuk maar er waren toch wel dingen die mij stoorden: binnenruimte (overal), enorme middenconsole waar ik altijd tegen zat en toch ook wel de beperkte rijkwijdte (was een half uur gaan testrijden en vertrokken met 100%, toen ik terug was was dit al maar 80% meer en dan had ik enkel een paar keer goed doorgetrokken op de autostrade. Na de Enyaq presentatie begin september en het veel opzoekwerk toch besloten om voor de Enyaq te gaan. En na deze nu 2x bezichtigd te hebben, nog meer overtuigd. Dit wordt em dus Skoda Enyaq iV80 Launch+ Suite Quartz Grey Lichtmetalen velgen 21" BETRIA Pack Assisted Drive Plus Pack Climate Plus Pack Comfort Seat Basic Pack Convenience Plus Pro Alarm Pack Drive Sport Plus Pack Family Plus Pack Infotainment Plus Pack Light & View Basic Pack Parking Plus Pack Transport Laadfunctie supersnel laden op gelijkstroom (DC) 125kW. Inclusief 1 jaar lidmaatschap voor het Ionity laadnetwerk. Trekhaak Universal iV Charger CEE 16A/400V/6h Warmtepomp En nog extra: Dubbelzijdige kofferbescherming Panoramisch dak Zijairbags achteraan Voorziene leveringsperiode zou half mei 2021 zijn. Hopelijk halen ze dit. Bij de Superb was dit ook elke maand anders dus ik verwacht me nog wel aan wat aanpassingen.
    1 punt
  4. Nou, ik heb ze verteld dat het fijn was dat er geen sneeuw op het fietspad lag toen ik patat ging halen, en dat ze anders, als ik had moeten lopen, ze koude patat hadden gehad, en dat dat natuurlijk niet de bedoeling was. Dat begrepen ze prima. 🙂 Als je iets wilt uitleggen met je aansluiten bij de belevingswereld. Je moet kinderen niet te veel aan hun hoofd zeuren over voorkomen van botbreuken, dat kunnen ze later nog lang genoeg doen. Kinderen moeten een beetje risico nemen, anders leren ze niks, en die kinderbotjes herstellen een stuk beter, dus dat kan best lijen. Ouwe mensen hebben ook niks buiten te zoeken nu. Veel te koud. Worden ze maar verkouden van, moet iemand ze weer naar een teststraat rijden met alle risico van dien. Gewoon boodschapjes online bestellen, en verder online scrabbelen tot ze hun eerste prik hebben, dan belasten ze ook geen ziekenhuizen met onnodige botbreuken, wat niet mag omdat die vol liggen met mannen van boven de 50 met te veel buikvet waardoor de rest van Nederland in een sociaal isolement depressief zit te worden. Maar dat heb ik dus allemaal niet verteld, louter het patatargument, en toen zijn we lekker verder gaan sleeën, lekker hard. Ik kon daarbij mooi de autofocus van mijn nieuwe RF 85mm f/2.0 IS stm testen, en ook al was ik bezorgd dat hij ietwat traag zou zijn, dit bleek gelukkig enorm mee te vallen. Of f/2.2 ook prima scherp. De Sigma f/1.4 105mm Art is wel nog net iets scherper, maar die is met adapter richting de 2 Kilo, terwijl de 85mm maar 500 gram is.
    1 punt
  5. U zegt wij zoeken, https://nl.aliexpress.com/item/4001114998082.html
    1 punt
  6. Helaas, Acoustic Vehicle Alarm System (AVAS) is bij wet verplicht vanaf 1 juli 2019. Per 1 juli 2021 moeten alle EV's die dit nog niet hebben, dit alsnog toevoegen (zo blijkt uit dat artikel). AVAS is verplicht voor alle auto's geleverd binnen de EU en is actief tot ongeveer 20 km/uur. Overigens is te zien in filmpjes van Skoda dat de Enyaq dit geluid laat horen tot zeker 25 km/uur. In de wet is ook specifiek opgenomen dat de bestuurder het geluid niet mag pauzeren of uitschakelen (zoals je bijv. wel je Start-Stop systeem of Parkeersensoren kan uitschakelen) Mocht je er dus niet mee kunnen leven (en er niet zo mee zitten dat mensen je niet horen) zal je creatievere oplossingen moeten bedenken. Voorbeeld van de Octavia, de speaker zit rechtsvoor waar je doorgaans als eerste een voetganger tegen zou komen die je niet gehoord heeft. --- Er is nog altijd de vraag waarom de verlichte grille van de Enyaq iV 80 langer heeft geduurd dan nodig. Werd gezegd dat dit mogelijk komt door dat BMW een soortgelijke grille heeft. Grappig genoeg kwam ik dit tegen: https://carbuzz.com/news/ford-patents-new-grille-with-illuminated-logo https://patents.google.com/patent/US9714749 Dat zou kunnen suggereren dat niet BMW maar Ford er een patent op heeft 😮
    1 punt
  7. Ze spelen wel in op de “klacht”/“wens” vanuit mensen die zeggen dat je EVs niet hoort aankomen. Nu maar hopen dat dit geluid ook uit kan want ik wil niet ‘s ochtends de baby wakker maken of anderen in de straat met m’n USS Voyager 😅
    1 punt
  8. Tsja voor massages moet je in Thailand wezen en niet in een Opel of en Skoda......😎
    1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe