Ga naar inhoud

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 11/04/12 in alle zones

  1. Weet je wat het is, de kunst is om je werk, vrije tijd en hobby uit elkaar te houden. Het schakelen daartussen is soms erg moeilijk, je ziet vaak allerlei jargon voorbij komen, is niet nodig, toch ! Tenzij je nog steeds aan het werk bent, of deze posts ONDER HET WERK inbrengt. Dat dit forum (en vele andere) dus als een soort UITLAATKLEP fungeren. Geeft niet, alles mag, maar probeer dan eerst wat afstand te nemen voor je je toch al zwaar belaste kleine hersentjes in de strijd gooit.
    2 punten
  2. buiten. Al met al vind ik het eigenlijk allemaal maar bar oninteressant wat er op dat schermpje te zien valt. De range, ook zoiets. Kun je beter afmeten aan je brandstofmeter, aangezien het er maar erg van af hangt hoe (hard) je op dat moment rijdt. Eigenlijk zou er zo af en toe een leuke mop of een leuk plaatje voorbij moeten komen.
    1 punt
  3. Blijf het trouw invullen, is kleine moeite en een gewenning die al eigen is om om het bonnetje te vragen en even de tellerstand erop te zetten. En tot hede zie ik nog steeds verschillen in gebruik op de BC en ook in spirrit En ben ook benieuwd wat hij doet in verbruik als hij wat ouder word. Nee het is al gewoon om de standen op te schrijven en het invoeren is een appeltje eitje. Trouwens ook leuk te zien hoeveel je totaal hebt verbruikt aan brandstof en wat je uiteindelijke gemiddelde prijs is geweest op al die tankbeurten
    1 punt
  4. Wist je dat? Hoeveel onderzee (glasvezel) kabels er al niet liggen over onze wereldbol? http://en.wikipedia....ications_cables het zijn er heeel veeeel. En dat Nederland een belangrijk landingspunt is voor allerlei internet inter-connectivity! Van Domburg tot IJmuiden, van Castricum tot Bergen aan Zee, langs onze hele kust komen cruciale communicatiekabels binnen. En hier is heel veel in beeld gebracht: http://www.cablemap.info/
    1 punt
  5. Bij de aanschaf van mijn (gebruikte) Fabia is er direct een trekhaak geplaatst. Bij thuiskomst ging ik de auto eens op mijn gemakkie bekijken en constateerde water in de bak bij het reservewiel. Ook zag ik dat er een rubber van een kabeldoorvoer (trekhaakbekabeling) niet goed zat. Rubber goed teruggeplaatst en de boel droog gemaakt. Na enige tijd weer water in de bak. Met de auto terug naar de dealer, waar de waterslang er enige tijd is opgezet. Water liep langs/via het rubber van de achterklep naar binnen. Er werd als tijdelijke oplossing wat kit tussen gespoten. Bij mijn eerstvolgende bezoek is het rubber vervangen en nog steeds een droge reservewiel bak. Goed werk bij Rijnwoud . Groeten Boy
    1 punt
  6. Krijg de indruk dat wat Snelle heeft hier onder de naam EIB of TNX wordt aangeboden En daar moet je leidingsysteem in je woning wel naar gemaakt zijn Is erg leuk spul en kun je ergg veel mee doen De schakelaar bv in de woonkamer kan dan zo geprogrameerd worden dat het een trace verlichting naar bv de slaapkamer aandoet Of een schakelaar naast het bed waar 1 button geprogrameerd is als paniekschakelaar en bij indrukken dan gaat alle verlichting in en buiten het huis aan ( mits geprogrammeerd en in het systeem opgenomen uiteraard ) Heb dit ooit een ruime 10 jaar geleden al eens bij hoogovens in kantoor geplaatst en geprogrameerd en eens in een systeempje van ABB powernet met zonwering Dat ABB powernet communiceerde dan over je stroomdraden , maar volgens mij was het niet zo'n succes en wordt het ook niet meer geleverd. Plugwise gebruikte wij om op recreanten plaatsen de spanning op wcd wel of niet vrij te geven vanuit een receptie Maar zijn hier erg snel mee gestopt omdat het niet voldoet waar het aan moet voldoen. verder kan ik er hier niets over vertellen
    1 punt
  7. Ja, dit is teveel van het goede. De juiste ET-waarde zorgt er voor dat het hart van de velg (niet de monageplaat, maar het midden van de velg, vanaf het loopvlak gezien) boven de wiellagers zit. Dat voorkomt belasting van de wiellagers in dwarsrichting. Wijkt de ET-waarde een mm of 2 af, dan is het niet zo erg maar in jouw geval gaat het om een afwijking van 10mm en dat is gewoon te veel.
    1 punt
  8. De O3 en de Jetta moeten nog op de markt komen c.q. zijn heel nieuw. De Peugeot is er al een poosje. Wellicht handig om een forum mbt de Peugeot te zoeken en te checken wat voor een problemen daar zoal mee spelen?
    1 punt
  9. Bestandsnaam : VCDS Handleiding nederlands Bestand Ingestuurd door : EdK Bestand ingestuurd : 03 nov 2012 Bestands Categorie : VCDS Handleiding die bij de nederlandse VAGCOM kabel hoort Klik hier om dit bestand te downloaden
    1 punt
  10. Voor stroomloopschema kun je hier het schema downloaden. Met dank aan Witte Yeti
    1 punt
  11. Dit is "maar een forum".....om nu alles echt te formuleren lijkt mij overdreven. "Kritisch Denken" is er alleen neergezet door Ronald om iets door te lezen als je interesse hebt en doe er dan je voordeel mee? Ik ben bezig met het doorlezen en vind het interessant, veel zaken komen mij bekend voor en wordt als het ware weer "opgefrist" nu. Als je merkt dat iemand persoonlijk wordt of van onderwerp wisselt: rapporteer dit dan (d.m.v. rapporteerknop) aan een Mod of reguleer het zelf in het topic met je discussie partner.
    1 punt
  12. We hebben al als regel: "we houden het hier gezellig". Dit is al best breed maar betekent eigenlijk: geen geruzie en blijf respect houden etc. Als het discusseren uit de hand dreigt te lopen, dan moet een Mod ingrijpen en aangeven dat het uit de hand dreigt te lopen en dat men via PB verder kan discusseren. Deze "Kritisch Denken Richtlijnen" zijn erg leuk om door te lezen en haal er voor jouzelf het meest nuttige uit en pas die dan hier in de praktijk toe. Zo doe ik het.
    1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe