Ga naar inhoud

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 02/09/12 in alle zones

  1. Zojuist gezien bij de buren: een zelfstudie-programma mbt de 1.2TSI. SSP443_Der 1,2l-77kW-TSI-Motor mit Turboaufladung_SkodaForumEurope.pdf Wellicht leuk/ handig, ook al is'tie in het Duits en niet te printen. Edit: Inmiddels printbaar gemaakt met behoud van rode toner/inkt.
    2 punten
  2. was al, hier een bericht van autoweek van 29 oktober 2010 http://www.autoweek.nl/autonieuws/15278/Abt-denkt-ook-aan-de-kleintjes op skoda.nl staat dat je contact moet opnemen bij de dealer, maar bij vw staat de prijs gewoon op de site: 1549,- http://www.volkswagen.nl/volkswagen-rijders/service-en-aftersales/accessoires/tuning/tuning/abt-motortuning-.html abt over de 1.2 tsi bij de Octavia: http://www.abt-sportsline.de/fileadmin/user_data/WEB/Preislisten/Skoda/ABT_Octavia_1Z0.pdf O wacht, laat ik nou ff simpel houden, hier de prijslijst voor de Fabia: http://www.abt-sportsline.de/fileadmin/user_data/WEB/Preislisten/Skoda/ABT_Fabia_5J0.pdf Hier kost het 1500,- Hier valt ook te lezen dat het koppel van 175 naar 220 Nm gaat.
    1 punt
  3. Nee hoor, da's geen probleem. Gewoon laden in IrfanView (ipv Adobe reader). En zorg dat ghostcript geinstalleerd is, dan opent IrfanView zonder probleem deze PDF en kun je 'm rustig printen. Net geprobeerd...
    1 punt
  4. 08 februari 2012 Fabia + Roomster in Style-uitvoering Actie! Fabia + Roomster in Style-uitvoering - tot €2350 voordeel Tot 28 april 2012 geven we op de actiemodellen Fabia Style (Hatchback + Combi) en de Roomster Style een zéér aantrekkelijke korting. Profiteer van een verlaagde prijs en veel luxe extra’s, zoals lichtmetalen velgen, extra donkergetinte ramen achter en een klein lederpakket. Jouw voordeel bedraagt maar liefst tot €2350,-. En dat voor auto’s die ook nog eens de meeste bagage in hun klasse aankunnen. Echt weer een Simply Clever ŠKODA-actie (maar: op = op!). De tijdelijke actie met de Fabia Style Hatchback, Fabia Style Combi en Roomster Style is een buitenkans. Waarom? Standaard (als Ambition-uitvoering) hebben de veelzijdige Fabia en de Roomster – onze slimme MPV –namelijk al veel te bieden: • Uitstekend weggedrag • Zuinige 1.2 TSI-motor • Rijke standaarduitrusting • Meeste laadruimte in segment • 20% bijtelling De Fabia heeft een B-label, de Roomster een C-label. De Roomster maakt spullen meenemen extra makkelijk door de (in delen opklapbare) Varioflex achterbank. Spreekt dit je allemaal al aan? Vraag direct je vrijblijvende proefrit aan! Onze actie maakt het nog mooier: Style-actiemodellen: gratis veel extra’s Tot eind april krijg je bij de speciale Fabia- en Roomster-actiemodellen in de nieuwste Style-uitvoering gratis een berg extra’s: • Accenten op het dashboard • Instapsierlijsten Style • Speciale bekleding Style, vloermatten met speciale stiksels • Lichtmetalen velgen (Roomster: 16" Comet Antraciet, Fabia: 15" Line) • Extra donker getinte Sunset-ramen achter • Middenarmsteun voor • Klein lederpakket (op stuurwiel, handremgreep en versnellingspook) • Dakrailing zilverkleurig Prijzen – Dit is jouw voordeel ROOMSTER 1.2 TSI 63kW Ambition Style Vanafprijs: €16.990,- - Voordeel: €2.350,- 1.2 TSI 77kW Ambition Style Vanafprijs: €18.090,- - Voordeel: €2.350,- FABIA 1.2 TSI 63kW Ambition Style Vanafprijs: €14.540,- - Voordeel: €2.200,- 1.2 TSI 77kW Ambition Style Vanafprijs: €16.290,- - Voordeel: €2.200,-
    1 punt
  5. Discussie leidt nou eenmaal niet altijd tot overtuiging en consensus (gelukkig niet). To agree to disagree is de meest waardevolle vorm van vrede.... Misschien tijd voor een nieuw discussiepunt... In grote lijnen sluiten de standpunten elkaar ook niet uit, maar worden er vooral tegenovergestelde accenten benadrukt. Naast vermogen en cijfertjes daarover zijn er ook veel andere aspecten waardoor je van een auto gaat houden. Dingen die je meer samenvat met de woorden sfeer of karakter. Ik heb nou mijn eerste 1000 km er op zitten, en dat tevreden brommetje waarmee hij accelereert van 70 in z'n 5, dat klinkt zooooo gezellig. Je vindt het nooit terug in de specs, maar het zijn toch vaak ook dit soort details die het rijplezier bepalen.
    1 punt
  6. om alle misverstanden uit de wereld te helpen: zonder onderdruk kun je net zo hard remmen als normaal. Je moet echter wel een stuk harder op het pedaal trappen! Het is net als sturen zonder stuurbekrachtiging.
    1 punt
  7. Beste BC, er is niets mis met een goede discussie wat mij betreft. Alleen dient die dan wel op grond van deugdelijke argumenten gevoerd te worden en niet op grond van wat jij noemt sarcasme, maar wat ik eerder iets als "belief" zou noemen. Mogelijk heb je reeds gemerkt dat ik een goede discussie zeer kan waarderen, maar op zo'n manier heeft het weinig zin. Verder snap ik nog steeds niet hoe je komt tot de conclusie dat ik zou beweren dat een tuner die gebruik maakt van een externe ecu, betrouwbaar is. Nogmaals, dat beweer ik niet en sterker nog, ik vind het de grootst mogelijke onzin. Een betrouwbare tuner weet wat hij doet, is gerenommeerd, houdt ruimschoots rekening met de geldende limieten, tuned per dag jarenlang meerdere auto's tot volle tevredenheid van zijn klanten, enz. Of hij gebruik maakt van een externe ecu, staat daar geheel los van. Dit zal hij doen wanneer directe OBD tuning om software-matige redenen (nog) niet mogelijk is, verder heeft dit niets met zijn betrouwbaarheid te maken. Hogere slijtage door betrouwbare tuning zal mogelijk wel optreden, maar bij een kilometrage dat in de praktijk (praktisch) nooit gehaald zal worden. Mits men er een gezonde rijstijl op na houdt uiteraard. Bij een ongezonde, te sportieve rijstijl (voortdurend tegen de limieten aan rijden), zal de slijtage groter zijn, getuned of ongetuned.
    1 punt
  8. @Gianni, de kabel bepaald de versie (lees dit topic maar eens goed door). Ook zijn er zat hints gegeven over waar je kabels kan vinden, je zal er zelf ook wel wat voor moeten doen @gerardus, probleem bij nieuwe wagens zijn de nieuwe modules die niet herkend worden. Geen probleem voor de resterende onderdelen maar een full scan lukt in sommige gevallen al niets eens. Programmeren van bekende modules is geen probleem.
    1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe