Ga naar inhoud

Stom journaal over snelheidsslot


Skoody Boo
 Delen

Aanbevolen berichten

Ach waarom ??

bij veelovertreders mbt alcohol is het een prima idee

en mijn inziens met te hard rijden net zo goed !

Of je rijbewijs kwijt of voor een langere periode zo'n slot ??

Wel mijn zegen hebben ze om het in te bouwen bij dat soort gasten.

Zal het een stuk rustiger rijbeeld gaan geven op neerlands wegen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wasmachineman: Eens! In woonwijken moet je vaak nog onder de max.

Ach ja, ik moet me ook goed bedenken dat ik in NL weer zal horen bij de brave rijders. Heb als Hollander in Zweden grote compassie met outlaws. Hier in Zweden wordt je met dezelfde rijstijl die in NL braaf is gezien als een geval uit de probleem categorie. Is niet alleen regeltjes, is ook een cultuurding. Ik heb stevig aanpassingsproblemen met die volstrekt overbodige truttigheid van "veilig = langzaam = ook langzaam anticiperen". M'n vriendin vindt het overigens geweldig. En ze zijn - moet ook gezegd - wel voorkomend; ze gaan 9 van de 10 keer even op de rem om je in te laten voegen en dat soort dingen. Maar in Italiaans verkeer moet een Zweeds rijbewijs eigenlijk ongeldig worden verklaard, om van Roemenië nog maar te zwijgen. Zweden overleven dat gewoon nooit.

Maar goed, je zult het in NL vast wel bont moeten maken voor je zo'n ding krijgt, en ja, dan is een snelheidsslot eigenlijk een perfecte oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze moesten zich eens wat drukker gaan maken om andere dingen, kleine Marokkaantjes die te hard wegrennen na een inbraak bijvoorbeeld. Leg daar maar een slot om....

Bovendien lijkt het me nogal zinloos. Als mijn tomtom al niet overal weet hoe hard ik mag, hoe weet dat ding dat dan? Dusja, wat is een snelheidsslot? Een soort begrenzer op het max. van een motor? Kan je ze beter een rijontzegging geven voor de auto, leer je het wel af denk ik zo. Ga maar fietsen, treinen of koop een scooter en ga daar te hard mee rondcrossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

A2 ook niet hoor en zo nog tig wegen. weer een leuk (en veel te duur idee!) van iemand die niet weet waar hij/zij mee bezig is.

Lekker gevaarlijk trouwens als je een caravan bestuurt of dat ding gewoon verkeerd ingrijpt. Kan soms goed verkeerd gaan als je geen gas bij meer kan geven (scharend voertuig bijvoorbeeld).

Link naar reactie
Delen op andere sites

tuurlijk degene die het krijgt laten betalen

Ze hebben het probleem zelf veroorzaakt !

en als ze op cursus moeten vanwege alcohol moeten ze die ook zelf betalen dus die kassies ook gewoon als boete zelf laten betalen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe