Ga naar inhoud

Brillenvak Yeti


Witte Yeti
 Delen

Aanbevolen berichten

Vorige week was ik voor onderhoud bij de dealer en wilde daar een brillenvak voor de Yeti bestellen.

Bij sommige uitvoeringen is dit brillenvak niet standaard aanwezig.

Ik had de mazzel dat er net een over was en kreeg deze gratis (wat een mazzel).

Het bestelnummer is: 1K0868837G Y20 prijs 20-25 euro

post-117-0-85390700-1317038009_thumb.jpg

brillenvak-voorkant

post-117-0-16470400-1317038019_thumb.jpg

brillenvak-achterkant

post-117-0-43355400-1317038049_thumb.jpg

brillenvak geopend

post-117-0-11556800-1317038060_thumb.jpg

oude situatie

post-117-0-38345900-1317038070_thumb.jpg

nieuwe situatie

post-117-0-74688200-1317038079_thumb.jpg

nieuwe situatie - geopend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ligt een stapeltje cd's. De zonnebril in het dashboardkastje. Nog een mooie ruimte is voor de DSG-pook maar daar ligt m'n snoer en stekker voor de Nuvi.

En lastig vind ik dat ik 2 losse brillen in het kastje heb: ook nog een leesbril...

aangepast door CaseyBasey
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog beter, ik heb een kaartje achter het frontje gestoken met 20 a 24 uur muziek. Zit er dus permanent in. Ook een usb aansluiting maar die gebruik ik (nog) niet. Heb ooit eens alle albums van Steely Dan in mp3 op cd's van een vriend gehad en die liggen in de auto. Kan ze anders thuis toch alleen maar op de laptop afspelen.

aangepast door CaseyBasey
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar goed het is een handig vakje en ben er blij om dat het bij mij al standaard in de wagen zat

Alleen wat ik als een klein nadeel zie, dat het vak niet echt super groot is ( tov de RR ) en mijn RB er dan maar ook op één manier in past

anders gaat het klepje tijdens rijden gewoon weer open

En heb dan nog een bril met gele glazen ( voor met regen en mist ) en die past er geheel niet in !

Maar Pim voor dit bedrag ga je er zeker geen spijt van krijgen, en indien je er vanaf wil !

25 eurie vind Kees te duur dus voor 10 eurie verkoop je hem wel aan hem hoor. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe