Ga naar inhoud

motor of sensor


cos
 Delen

Aanbevolen berichten

ik heb een SKODA OCTAVIA 3 1.9 TDI SEDAN 39000 km , hij is 1,8 jaar tweedehans en heb ik gemerkt al een tijd bij relanti vult je lichtjes onderbreking of wel komt van de motor of van een sensor motor heeft zeer goede kopel trekt goed , wat zal kunnen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

well, it's recognizable as dutch, but unfortunately it's totally unclear what you're trying to say

si vous parlez francais, svp veuillez poser votre question en francais. Maintenant nous en comprenons rien.

Verranno comunque te stesso dubbio mentre leggete questo per la prima volta ..! Non riesco a fare la zuppa ... :D

aangepast door EdK
toevoeging frans
Link naar reactie
Delen op andere sites

wat menno nu neergezet heeft kan ik ook geen soep van koken hoor hemi !

Maar ik zet dit even as kopie naar boven want als we met een anderstalige te maken hebben zal hij niet geheel naar beneden scrollen in die hollandse taal !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Los van de taal heb ik nog nooit van een Octavia 3 gehoord en al helemaal niet van een Sedan .. :hmm:

Anyways ont-topic dan maar, want volgens mij is het toch wel een serieuze vraag: Het slechte lopen kan van alles zijn. Gezien de leeftijd en de km-er stand zou je adviseren gewoon naar de dealer te gaan, er zit immers nog garantie op de auto..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als belg begrijp ik er het volgende van:

Ik heb een Skoda Octavia 3 1.9 TDI sedan 39000 km. Hij is 1,8 jaar oud, 2dehands en ik heb gemerkt tijdens ralenti (= stationair draaien) dat ik een lichte onderbreking voel. Ofwel komt dit van de motor ofwel van een sensor. De motor heeft een zeer goed koppel en trekt goed op.

Wat kan dit zijn?

B)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoveel had ik er inderdaad ook uit begrepen, behalve dan dat ik geen flauw idee had wat "ralenti' is.

Ik denk dat de topicstarter nog wel wat meer informatie moet verstrekken alvorens hij een antwoord kan verwachten. Een lichte onderbreking (uitend in een siddering ofzo?) kan zoveel oorzaken hebben en hoeft overigens ook niets ernstigs te zijn.

Overigens blijf ik wel ernstig benieuwd naar die Octavia III sedan... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

xxxxxxx. telenet.be heb ik na een scan op IP adres kunnen achterhalen

Dus we mogen er zeker van zijn dat we met een lid van belgische afkomst te maken hebben

En indien het dus een waal is dan doe ik hier het verzoek aan één van onze vlamingen die ook goed de franse taal beheersen om

hier een franse tekst te plaatsen gericht aan COS of hij zijn vraagstelling in het frans kan stellen als dat makkelijker is voor hem

en deze dan weer voor ons te vertalen !

Uiteraard zou in engels misschien nog beter zijn zodat we niemand belasten om als tolk te fungeren !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Lees nu pas dit bericht...heb me dat al eens eerder afgevraagd, we zijn wel een .eu skodaforum..ergo, het kan zijn dat er anderstalige mensen zich aanmelden en daar zullen we ons als goede gastheren mee moeten redden. Overigens ben ik het met de antwoorden eens want de info is te summier om een helder antwoord te kunnen geven. Vind het goed van Menno dat ie in het Frans contact gezocht heeft. :notworthy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe