Ga naar inhoud

Bescherming/anti-diefstal autoradio/navigatie


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

En ik las op een ander fora dat er problemen zijn volgens pon met de lak aanbrengen

En ik maar denken dat ze gepoeder coat worden !?

Maar nee hoor komt een goedkoop kwassie verf overheen

En dan te bedenken dat het ontwerp bij een SF.nl lid lag , als ik me goed herinner ( kees ??? )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 139
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Al met al, het blijft symptoom bestrijding. :blink:

Ten eerste de oorzaak: de criminelen c.q. de markt van die criminelen moet aangepakt worden.

Ten tweede, afdekkapjes of niet, het fundamentale probleem is de razendsnelle in/uitbouw tijd van deze navi-speeltjes. Terwijl er notabene binnen de VAG groep voorbeelden zijn van hoe het beter kan!

En wat betreft die afdekkappen. Die zijn toch van metaal? Waar laat je zo'n kap tijdens het rijden? Leg je die op de voorstoel naast je? Heb je enig idee wat er gebeurt als je bij een aanrijding betrokken bent en bij een fikse knal er een metalen object door je auto katapuleert? :wub2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan er niet bij dat het zo lang moet duren !?

Het is allemaal matrijswerk

Men nemen een stuk plaatstaal en legt deze onder de stansmachine met matrijs en het is boom en klaar inclusief het gat voor het slot

Dan de montage beugels is ook stanswerk dat ze in autocad tekenen en naar de lasersnijtafel sturen en 10 min later is er een hele plaat versneden

Dan wat pennetjes door een robot laten maken

Dan de deksel naar een poedercoatings bedrijf sturen en laten ontvetten en op de positieve haak hangen en naar de poederstraat laten lopen en daarna de oven in ( alles geautomatiseerd ) en ze komen er in kleur uit.

Dan is het nog het slot mechanisme plaatsen en een skodastikker laten plakken op de sociale werkplaats en dan ist alleen nog kwestie van verpakken !

Wel een beetje bedrijf maakt er zo een paar honderd per dag !!

Dus waarom al die lange levertijden ??

Het is gewoon een spelletje van PON volgens mij !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frank, vandaag nog even geïnformeerd en in het onderdelensysteem gekeken over Skoda. De navi-lock voor de Octavia is helaas nog niet bij PON op voorraad.

Voor VW alleen voor Golf (€219) en voor Passat (€199).

Ook voor o.a. de Sharan is de navi-lock nog niet leverbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

belachlijke prijzen voor een stomme oplossing die ze ook nog zelf veroorzaakt hebben !

Blijf van mening dat ze deze gratis behoren na of bij te leveren bij zo'n columbus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou eigenlijk eens langs een VW dealer moeten rijden om te zien uit welke onderdelen die set bestaat. Ik heb nog steeds het idee dat je (afhankelijk van de maat) die dingen ook gewoon zelf passend kan maken voor andere auto's. Je moet alleen zorgen dat die paddenstoelen op de een of andere manier aan de normale bouten vast zitten, bovendien zal het zien van zo'n afdekkap alleen al minder aantrekkelijk ogen voor navi-dieven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe