Ga naar inhoud

Yeti vertrekt, Kona komt

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik denk dat je één van de laatste oude forumleden bent die nog met een Yeti rijdt. Ik zie af en toe nog wel nieuwe Yeti-rijders komen op fora, maar dat zijn dan vooral mensen die een goedkope auto zoeken met veel ruimte, waarbij het maar net is wat voor auto ze kunnen vinden binnen hun budget.

Geplaatst:

Mooi te lezen dat je naar een Kona gaat.
Jammer aan andere kant dat je de Yeti weg doet maar je hebt hem lang gereden en relatief weinig km gereden 
Denk dat hij redelijk snel een ander blij maakt die er nog zijn kilometers mee kan rijden.

Heb zelf nog naar de Bayon gekeken en mee proef gereden, maar uiteindelijk toch voor Fab 4 gekozen na de Fab 3.
Maar goed wens je veel veilige km met de Kona en dan nog elektric zal waarschijnlijk even wennen worden in begin !?

Geplaatst: (aangepast)
44 minuten geleden, EdK zei:

....

en dan nog elektric zal waarschijnlijk even wennen worden in begin !?

Ja, dat gaat heel anders rijden. Maar tijdens de proefrit had ik wel het idee dat ik me snel zou gaan thuisvoelen in deze auto.
Ben natuurlijk alvast online handleidingen te lezen.

Ik heb ook even naar Bayon gekeken, in de fase dat ik nog dacht hybride te gaan rijden. Proefrit in hybride Kona viel een beetje tegen, in de zin dat ik de motor nogal eens flink hoorde werken. Vond ik een afknapper, want mijn Yeti is dan rustiger.

aangepast door CaseyBasey
Geplaatst:
6 minuten geleden, CaseyBasey zei:

idee dat ik me snel zou gaan thuisvoelen

Nu had jij natuurlijk al DSG , dus het niet schakelen heb je je al aangeleerd.
De Bayon , toen nog alleen brandstof viel mij tegen kwa zitten en geluid.
En toen ik deze Fabia 4 in heereveen tegenkwam en op bepaald moment ook nog in prijs naar beneden ging was dat een reden voor mij om eens te gaan praten.
Ook al omdat Menno ook bij deze dealer kwam en er over te spreken was !
En de keren dat ik er nu ben geweest ( aankoop en onderhoud ) is me goed bevallen !
Is ook een grote Toko maar toch nog zeer persoonlijk, kan een Broekhuis zeker een voorbeeld aan nemen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe