Ga naar inhoud

Rust in vrede, Menno


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

Velen van jullie kennen ongetwijfeld ons gewaardeerde forumlid Rosinfield (Menno). Hij werd al enige tijd gemist op diverse fora. Zojuist is op sf.nl het volgende bericht geplaatst: 

Quote

Beste mensen,

Zojuist heb ik de rode Up GTI van Menno na een korte zoektocht in Oldeberkoop gevonden en daar aangeklopt.
Zijn vrouw kwam naar buiten en vertelde mij het vreselijke nieuws dat Menno gisteren in Rotterdam is overleden aan zijn ziekte.
Ik zit hier nu met tranen in mijn ogen te tikken, geschrokken en ook verdrietig door dit nieuws.
Omdat er voor zijn vrouw nu veel te regelen is, vroeg ze of ik het bericht op dit forum wilde delen. Bij deze.
Ik heb haar namens het forum uiteraard heel veel sterkte gewenst.
We moeten nu een heel actief en gewaardeerd lid missen. In ieder geval zullen zijn bijdragen in bijv. 'hoe ouder hoe gekker' nog vaak worden gemist.

Groeten,
Frup

Op verzoek heb ik dit bericht gekopieerd. Hij was een markante en memorabele man, en zal zeer gemist worden. RIP! En veel sterkte voor de nabestaanden en degenen die hem (online of in het echte leven) gekend hebben. 
 

aangepast door MarcoO2
  • Sad 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • EdK prikte dit topic vast

Pffff...hier schrik ik enorm van. Het was de laatste tijd wel rustig met berichten van hem. Ik was wel eens bij hem en Marijke op bezoek een jaartje terug voor het laatst maar ik wist niets van een ziekte. Net nu hij zo van zijn kleinkindereren aan het genieten was de afgelopen jaren.... 

Sterkte iedereen die hem kende!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was al bang dat dit bericht er aan zat te komen, het was te lang te rustig (geen berichten van Menno). Ik had wel ergens wat vage tekst gelezen over behandeling in het ziekenhuis, maar geen idee óf het ernstig was, laat staan dat ik een idee had hoe serieus.

Voor alle vrienden en bekenden van Menno veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

JA enkele uurtjes geleden kwam het bericht van @Frupover Menno me onder ogen en dit kwam evengoed als een klap binnen.
Zoals meerdere hier kennen Menno persoonlijk of alleen via de forum berichten. Maar als ik nu al de berichten lees dan komen ze allen overeen zoals Marco al in zijn laatste regels beschrijft.

Zelf Menno het laatst ontmoet de dag dat ik naar Heerenveen was om de Fabia 3 in te leveren en de 4 op te halen.
Hij stuurde me een PB of ik het leuk zou vinden als hij langs kwam bij de dealer of dat ik liever bij hem langs kwam.
Helaas had ik die dag nog een afspraak staan, dus zodoende hebben we een klein uurtje buiten bij de dealer staan praten en onze wagens staan bekijken.

Toen was hij nog gezond als een vis vertelde hij me, ja oke wat ouderdoms kwalen , het rennen wat hij dagelijks deed dat ging niet meer zoals vroeger maar vanwege zijn leeftijd had hij daar wel vrede mee.
Maar zover ik het kan terugkijken dan is het aan eind van zijn vakantie begonnen, met slechter zicht en hiermee naar huisarts gaan en in Groningen in Ziekenhuis terecht komen voor als ik goed heb een ruime week.
Toen hij in forum vertelde dat hij een prednison kuur had en dat weer aan afbouwen was toen kreeg ik door dat het toch wel iets serieus moest wezen maar hij deed er nogal lakoniek over.
En dan mis je hem opeens weer op de fora en word de periode wel erg lang en beginnen meerdere mensen dit op te vallen.
En ja Frup heeft de moed gehad om langs te rijden en Marijke te treffen en van haar het schokkende nieuws te horen...

Ehh ik had nog zoiets van het is serieus maar misschien is zijn zicht nu nog 10 of zelfs 0 procent, maar dit had ik ook niet verwacht.
Ja we gaan een persoonlijkheid missen hier en ook op meerdere fora's

 

  • Like 1
  • Sad 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, op het forum NL heeft hij in begin periode er wel over gesproken.
De periode voor en tijdens dat hij in ziekenhuis in Groningen lag.
Daarna is hij beperkt nog op forum geweest met wat teksten voor het dus stil werd en met uiteindelijk het bericht wat er vandaag kwam.

Begrijp dat je hem mist Kees, geloof dat jullie redelijk veel contact hadden met elkaar en als hij naar tandarts moest dat hij dan ook bij je langs kwam !?
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff man wat is dit heftig!

Menno was een fijne man. Goed bespraakt en makkelijk in omgang. We hebben elkaar enkele keren mogen ontmoeten in elkaars huis. Die herinneringen houd ik vast.

Menno rust zacht.

Sterkte familie en nabestaanden.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is dat schrikken. Ik kende Menno niet persoonlijk, maar zijn woorden maakten ook online indruk. We zullen hem missen. 

@EdKwat goed dat je de reactie van zijn dochter op het andere forum ook hier hebt geplaatst

 

 

 

 

 

aangepast door Fabia123
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Frank bedankt voor het delen van jullie bijwonen van het afscheid.

Deze week was donderdag de enige normale werkdag voor mij (de andere dagen allerlei bijzondere bezigheden geregeld voor mij, zodat het normale werk flink is opgestapeld), waardoor donderdag vrij er voor mij niet in zat en gezien de afstand zou ik een volledige vrije dag moeten hebben om hier bij te kunnen zijn, daarom fijn om toch het verslag van Frank te kunnen lezen.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe