Ga naar inhoud

D'r komt me toch in 2013 een mooie auto aan !


Wasmachineman
 Delen

Aanbevolen berichten

Tja, smaken verschillen en de meeste hier zijn natuurlijk helemaal verknocht aan hun Skoda. Ik ook hoor! Nog wel, want over 2 jaar komt er toch een nieuwe wagen aan en die zou ik toch wel graag willen hebben en dan mijn huidige O2 er voor inruilen! Waarom? Italiaans! :doh2:

post-4-0-67877500-1311084218_thumb.jpg

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

wacht maar als hij hem gaat inruilen en het is een privé wagen !

Afschrijving van die AR is giga

Het is een leasewagen, de afschrijving is hoger dan een VAG wagen maar dat zal de leaserijder worst zijn! De leaseprijs is wel hoger daardoor! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lol: Zal ik wel, zal ik niet, zal ik wel, zal ik niet.

Ja, ik reageer toch.

Wat is nou mooi? Mooi onbruikbaar? Mooi in de showroom? Zo mooi, dat veel mensen er niet eens inpassen? Mooi aan de buitenkant, dat zie je toch niet als je er in zit... :D

Wordt weer zo'n AR model waarbij ze vergeten zijn een plekkie te creëren voor de kentekenplaat, die komt dan asymmetrisch op de voorzijde, da's mooi...

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is mooi van buiten EN van binnen, die plaatsing van het nummerbord boeit me niet! Jou wel?

4 mensen passen erin, das genoeg!

Ik heb eens een 159 gehad voor 2 weken in Italie met toen nog een baby en een kleuter. Je weet hoeveel rotzooi je dan moet meenemen en dat ging toch.

De AR is totaal anders dan een Skoda maar dat is ook wel leuk toch? Altijd havermout is ook niet leuk?

Dat hij gemiddeld genomen nog niet steeds je van het doet qua score zet me wel aan het denken!

Zo, nagedacht erover en risico's moet je wel eens nemen! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

trouwens, ik heb alleen kinderen mee te nemen die nu nog jong zijn dus niet erg groot! Oudste is nu 9, in 2012 11 jaar. Ik doe 3 jaar met de auto dus maximaal 14 jaar is de oudste. Die zal dan niet 1.90 meter zijn. Zowiezo kleine kans want zelf ben ik 1.80 en mijn vrouw 1.70

Bestellen maar, doe maar een intro-versie in diesel. Geen combi maar een mooie sedan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

... die plaatsing van het nummerbord boeit me niet! Jou wel?

Ja, mij wel. Die a-symmetrie vind ik heel storend, doet enorm veel afbreuk aan de esthetiek, is een disharmonie vanjewelste.

Verder valt mij aan de foto meteen op hoe laag ie ligt en dat vind ik vaak ook niet mooi. Op een of andere manier vind ik dat gauw ordinair, weinig sjiek. Temeer omdat ie er verder ook nog zwarig uitziet, niet elegant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

grappig toch, die verschillen in smaak. Iha vind ik Porsches veel mooier dan Ferrari's, maar in de vakantie reden we achter een soort Ferrari Roadster Cabrio aan en dat vond ik wel een fraai karretje

aangepast door Wasmachineman
Porsche nu correct getypt!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

of een Yaris Verso!

Zonder dollen, ik vind een Roomster best geinig om te zien!

Zonder dollen?!

Ja, ik moet ook lachen om een Multipla. Op een of andere manier doet ie me altijd denken aan het autootje van oma Duck, waarom weet ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nooit gezegd dat ik een Roomster mooi vind. Vind een O2 ook niet mooi.

En een extreem verlaagde S2 vind ik ook niet mooi. Een Yeti vind ik ook niet mooi en een Fabia ook niet.

Vind bijna geen enkele auto 'mooi'. Het mooie er aan zit bij mij ergens anders, heel ergens anders. Maar dat komt door mijn nuchtere kaaskoppen/techneuten instelling. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe