Ga naar inhoud

D'r komt me toch in 2013 een mooie auto aan !


Wasmachineman
 Delen

Aanbevolen berichten

Mooie wagen om te zien, maar of je er in kunt zitten?!? Heb op de AutoRAI geprobeerd plaats te nemen achterin een Giulietta, maar zeker i.c.m. glazen dak, kun je dat domweg niemand aandoen..!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb nooit gezegd dat ik een Roomster mooi vind. Vind een O2 ook niet mooi.

En een extreem verlaagde S2 vind ik ook niet mooi. Een Yeti vind ik ook niet mooi en een Fabia ook niet.

Vind bijna geen enkele auto 'mooi'. Het mooie er aan zit bij mij ergens anders, heel ergens anders. Maar dat komt door mijn nuchtere kaaskoppen/techneuten instelling. :lol:

Ik ben wel nieuwsgierig eigen lijk Erik, wat voor auto jij wel mooi vindt. Stel dat je voor één keer alle ratio overboord zou gooien en puur op je gevoel een auto zou kiezen waar je blij van wordt (en dan dus niet omdat'ie praktisch, goedkoop of iets dergelijks is). Waar zou je dan mee voor komen rijden? En geld speelt nu even geen rol natuurlijk! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Doet u mij maar een Spyker. Of een Donkervoort. En als het moet vliegen, dan een Dynamic met intrekbaar landingsgestel en een elektronisch flight display.

Maar: als je me heel diep in mijn hart kijkt dan een S2 3.6 4x4 6-DSG.

Groetjes... Willem-Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm, nee, eigenlijk niet.... want ik kan denk ik grotendeels wel invullen hoe jouw ideale auto eruit zou zien.

Ik was eigenlijk benieuwd wat de nu leverbare auto is die het meest appeleert aan jouw emotie. Maar blijkbaar doet geen één auto dat... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Frank,

Leuk dat je aan me denkt. Ja, die kende ik inderdaad al. In the USA is het een S-LSA. Dit is een klasse die in Europa wellicht ook nog gaat komen.

Met vriendelijke groeten,

Willem-Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

@WillemJan: neuh, ik had meer orginaliteit verwacht. ;)

De Roomster die ik nu heb is vrijwel full options.

Ok, wat hints (ondanks het verbod van MarcoO2)

-Moet een 4WD zijn

-Moet ruim zijn, maar niet patserig groot

-Absoluut geen blingbling

-Zuinig, snel en stil (absoluut geen brullende motoren o.i.d.)

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe