Ga naar inhoud

Het leven van een autoverkoper.


Wasmachineman
 Delen

Aanbevolen berichten

26 minuten geleden, NakHarry zei:

Zit al 14 maanden op de PS5 te wachten voor onze zoon (en uiteraard een beetje (veel) voor mijzelf)... 

Ook die chips ( grafische) is een schaars goed.
Kijk maar eens naar de levertijden van de nieuwste grafische kaarten van Nvidea en Radeon
Lange levertijden en schaars af en toe wat op de markt
En dan voor prijzen die 2 tot 3 keer over de kop gaan...

En zo ook voor de PS5 die mondjes maat de grafische chips binnen krijgen.....

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...

Hier gaat een eind aan komen deze maand. Niet mijn ding blijkbaar zoals ik vaker heb gehad. Niets ten nadele van Van Mossel hoor maar ik pas er niet. Klaar.

Ik ga terug de bouw in. Bij een leuk bedrijf welke ik al ken. 15 man in dienst dus overzichtelijk en snel kunnen reageren. 

Later als ik thuis ben volgt meer info. We zijn nu in Praag namelijk....

DB3694BF-EA00-4B1D-981F-9EA5C7C49B65.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Wasmachineman zei:

Jij weet helemaal niet hoeveel autos ik heb gehad. 

Aangezien jij meestal een baan mét een auto van de zaak hebt, kan het zomaar zijn dat je meer auto's dan banen hebt gehad 😉 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff zonder gekheid: ik wissel sneller dan de gemiddelde werknemer, geen twijfel daarover. Ik heb hier bij Peugeot mogen werken en geconcludeerd dat het niet mijn ding is. Dat kan.

Dan kun je 2 dingen doen: blijven of weggaan. Ik kies ervoor om iets anders te zoeken en afwachten dan of het inderdaad ook beter is. En niet zomaar iets anders maar wel iets waar ik de mensen ken. En ik ken dit bedrijf ook. De eigenaar ken ik en een commercieel medewerkster binnendienst ken ik goed. Het bedrijf produceert zelf wat ik een enorm pluspunt vind. De werkregio voor mij is NL maar ik ben ook regelmatig op kantoor. 

Zojuist, MarcoO2 zei:

Aangezien jij meestal een baan mét een auto van de zaak hebt, kan het zomaar zijn dat je meer auto's dan banen hebt gehad 😉 

Goed geschreven! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin me haast ouderwets te vinden.
Eerste werkgever begonnen in Oktober 1979
Verdwenen in meen januari 2001
En nu alweer 21 jaar bij deze werkgever waar ik 1 jaar ertussenuit ben geweest
En ja bij beide met plezier gewerkt en nog steedss

En tuurlijk in die ruime 40 jaar dat ik nu op arbeidmarkt rondloop heb je leuke en minder leuke tijden,"Maar dat is het hele leven.
Fijne nu is dat ik beetje heel nederland en Belgie door cross
Morgen ff laadpaal plaatsen in Nieuwvliet (zeeland) om een laadpaal te plaatsen en aan te sluiten voor EV.

2 minuten geleden, Wasmachineman zei:

Geen Skoda hier idd

Wel ga maar vast weer verder zoeken dan !!!  😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe