Ga naar inhoud

oprolbare hoedenplank bagageruimte defect


FredV
 Delen

Aanbevolen berichten

Gisteren deed ik de oprolbare hoedenplank van de bagageruimte los. Blijkbaar is het vergrendelpalletje losgeschoten, want aan de rechter zijde vergrendelt de hoedenmplank niet meer.

En dat betekent dat ik de bagageruimte niet kan afdekken.

Dinsdag maar even langs de Skoda gaan. Ik wil niet met een auto rondrijden waarin iedereen in de bagageruimte kan kijken.

aangepast door FredV
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels al gebeld door de garage, (over service gesproken Erik :) ) de afspraak voor morgenochtend staat en men heeft inmiddels het rechter paneel waarin het vergrendelingspalletje zit, besteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update:

Vanmorgen bij Skoda geweest. Men had het rechter paneel inmiddels in huis en met een verse kop koffie netjes in de wachtruimte gewacht tot de reparatie klaar was, Had afgesproken tussen 9-10 uur en tegen 10 uur was mn auto aan de beurt.

Een uur later was het gereed en was alles weer keurig in orde.

Monteur kwam netjes vertellen wat hij had gedaan.

Verder brandt het 'defect lampje'lampje bij regen. Hierover begon de monteur zelf en zei dat hij inmiddels voor mijn GL een nieuwe BCM heeft besteld en dan zou dat euvel tot het verleden behoren.

Heb afgesproken dat ik daar op een later tijdstip een afspraak over maak, gelijktijdig met de 15000 km-beurt die binnenkort volgt.

Al met al weer een zeer servicegerichte klantvriendelijke ontvangst en behandeling. Lof voor garage Korterink!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je nou zo'n hoedje met een gleuf in t midden of heb je een bolhoedje Fred ??

ik heb een muts, jaha een blauwe, gekregen van me werkgever voor de koude dagen !

Want tja je handen kun je in je zak steken, maar ......................

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...
  • 2 weken later...

Het is makkelijker om even op te bergen in de auto kwa ruimte, i.p.v. van een vaste hoedenplank. Maar dat is mijn mening. Ik moet nog wel eens met de achterstoelen voorover goederen vervoeren en dan is zo'n rolsysteem eenvoudiger 'even op te bergen'. Maar heeft iemand een oplossing voorhanden, hoor ik het graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe