EdK

Je nieuwe aankoop

Aanbevolen berichten

18 uren geleden, Cordoba zei:

Wel opvallend, eerst hoor ik overal dat er niets past en niets kan, heb ik een alternatief en dan krijg ik van allerlei kanten te horen dat er een OEM oplossing is.

Volgens mij is je fout dat je bij de verkeerde als eerste bent gaan vragen, toen een alternatief bent gaan aanschaffen en toen eens trots één en ander gaan posten , waarna je eindelijk zinnige opmerkingen kreeg.
Dus gevalletje bij de verkeerde personen begonnen met vragen.........

8 uren geleden, Rosinfield zei:

Minstens half jaar full time mantelzorg ivm tibia fractuur echtgenote. Enkel en pols hadden we al gehad. Barre tijden. 

Je vrouw heeft volgens mij een strippenkaart op medische zorg momenteel !!??
Zou dubbel laten stempelen, des te eerder is die vol en kunnen jullie weer de draad oppakken voor het begon...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Menno bedankt voor de foto's dat maakt tenminste iets duidelijk. Het is alleen een frame waar een zakje in klemt, dus zonder bakje eronder? Sterkte met je nieuwe 'job' en voorspoedig herstel voor mevrouw Rosinfield. Heeft ze last van botontkalking of ander probleem (bijv. evenwicht) dat ze regelmatig de gipskamer bezoekt?

Ed, je hebt gelijk maar je weet altijd pas achteraf wat het juiste antwoord is. Dit leek me zo simpel dat ik dat een lokale dealer wel toevertrouwde en omdat het vlak bij één van mijn werklocaties is, ook wel handig met ophalen/bestellen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
35 minuten geleden, Cordoba zei:

Ed, je hebt gelijk maar je weet altijd pas achteraf wat het juiste antwoord is.

Ik weet het......
Enne de maat zakjes is de maat die je op de deksel ziet staan ( 20x30 cm ) gewoon een standaard maat die in N-H gewoon in de supers ligt....
En ik dacht dat ik ze ook op superskoda had zien staan maar kan ze daar niet vinden meer
Ook nog in webshop van Skoda (nl) gekeken maar kan ik ze ook niet vinden.
Maar goed ze passen in achterdeur vak en in voordeur vakken zowel links als rechts mits je die ramen tikkers een andere plek geeft

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Botontkalking is op het randje door schildklierprobleem (inmiddels gelukkig onder controle). Maar vooral stomme pech. Bleek standaard elektrische fiets niet (goed) te hebben ingeklapt, dus bij de 1e bocht naar links was het raak. Nog een geluk dat het met nauwelijks snelheid gebeurde. Maar toch dus een behoorlijke smak met die fiets er bovenop. 

• Confused 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je bent duidelijk aan het eind van je latijn Menno: ik heb de zin over de fietsstandaard toch een paar keer moeten lezen, voor ik begreep wat je bedoelt. Ik dacht dat het over een standaard (als in basis) fiets ging in plaats van een fietsstandaard, en dan zijn die paar kleine weggelaten woordjes toch essentieel voor het begrip. (de standaard van de elektrische fiets)

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het Latijn nadert idd soms gevaarlijk dicht het einde ;). Maar we slaan ons er doorheen. Alleen hoop ik dat het dan een tijdje gedaan is met deze ellende. Nog een mazzel dat wij het huisje in Friesland hebben. Die trappen in Amsterdam zijn een onmogelijkheid nu

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind dat bakje van Menno helemaal niets. Dan liever het bakje van Cordoba. 

Los daarvan: sterkte Menno, pittige tijden!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 uren geleden, MarcoO2 zei:

Ik vind dat bakje van Menno helemaal niets. Dan liever het bakje van Cordoba. 

Seat rijders...................pffffff............😄

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uren geleden, EdK zei:

Seat rijders...................pffffff............😄

Zoals we van je gewend zijn heb je weer ijzersterke argumenten... 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gisteren een mooi lampje bij de Aldi gekocht om te detailen of andere klussen. 30W led, 2 standen (en als 3e de stand 'uit'), kleurtemperatuur 5500 K en als je er meerdere hebt, kun je ze ook doorlussen via het stopcontact achterop:

opt.900w.pngopt.900w.png

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen