Ga naar inhoud

Mijn 3e Octavia!


Wasmachineman
 Delen

Aanbevolen berichten

1 hour ago, Wasmachineman said:

En dan kies ik toch maar mooi voor jullie deze Octavia TDI dsg uit! Met 20% bijtelling dit keer. 

Tsja dan had je toch beter die Dacia Duster kunnen nemen hoor......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach genieten jullie nog maar even van die bijtelling want over tien jaar kan het zomaar eens zijn dat het geheel over is......

Of dat je alleen met een full electric car je nog een belasting voordeeltje hebt als zakelijke rijder

Link naar reactie
Delen op andere sites

En morgen eindelijk de grote dag Frank ??
Zo ja, dan veel plezier met de eerste kilometers en de laatste als het zover is.
Wat je er tussenin doet is geheel aan jou  !!

 

 


( Hoe meer je klaagt hoe meer lol wij hier hebben )  :D

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

voor de volgende periode ga ik mij geen zorgen maken hoor. Eerst maar eens van de mooie O3 genieten!

4 minuten geleden, EdK said:

En morgen eindelijk de grote dag Frank ??
Zo ja, dan veel plezier met de eerste kilometers en de laatste als het zover is.
Wat je er tussenin doet is geheel aan jou  !!

 

 


( Hoe meer je klaagt hoe meer lol wij hier hebben )  :D

Thx Ed! Morgen is inderdaad de grote dag. Een uitgebreid verslag volgt morgen waarschijnlijk!

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Wasmachineman said:

Een uitgebreid verslag volgt er morgen waarschijnlijk!

Waarschijnlijk ??
Foto's en eerste ervaring verwachten we allen te lezen als we van een harde werken terugkomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Winterbanden zitten tot april eronder, de zomerbanden liggen hier in mijn garage. Vandaag een paar 100 km gereden, dankzij de DSG is het gewoon genieten! Maaaaar ook de audio is geweldig want dit is een Canton installatie. Echt een formidabel geluid! En de xenon is ook met grootlicht xenon. Mooi hoor! De Columbus navi was al erg goed maar toch flink verbeterd t.o.v. de versie die ik een paar jaar terug had. Kessy is ook zeer comfortabel en het dashboard is zeer rustig weer gegeven. Kortom, hier ga ik nog veel jaren van genieten!

 

Vergeet ik nog de park-assist. Nog niet geprobeerd maar mijn auto schijnt dus zelf te kunnen parkeren! Morgen ga ik dit eens checken... :vrezen:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Wasmachineman said:

Dan krijg ik Jeugdzorg op mijn dak.

Wij houden ons mond wel hoor !!!

 

4 minuten geleden, Wasmachineman said:

Wat wil je nog meer?

Motorkap ?
Wielen ?
Lekkere stoel achter het stuur ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 27 januari 2016 at 22:30, Wasmachineman said:

Vergeet ik nog de park-assist. Nog niet geprobeerd maar mijn auto schijnt dus zelf te kunnen parkeren! Morgen ga ik dit eens checken... :vrezen:

Eens checken dus? Dit werkt top. Ideaal voor mijn vrouw als ze eens mijn auto mee neemt.

On 23 januari 2016 at 10:28, EdK said:

Tsja dan had je toch beter die Dacia Duster kunnen nemen hoor......

 

 

Geniale reclame van Dacia!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe