Ga naar inhoud

Tjurven
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste forummers

 

Mijn wagen heeft rond de 2000 toeren een vreemde trilling/resonantie komende, volgens mij, vanuit de rechterkant. Wagen vorige week binnen geweest, en het geluid was enkele dagen verdwenen.

Sedert gisteren is het teruggekeerd. Toen de wagen binnen was kreeg ik te horen dat het aan een klepje van de brandstofleiding zou liggen ofzo.

 

Met deze post zou ik graag jullie gedacht eens horen. Je kan via de link hieronder een filmpje bekijken waarop het geluid te horen is.

 

 

alvast bedankt!

aangepast door EdK
juiste filmlink geplaatst
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel is toch wel een duidelijk en scherp geluid om zelf onder de motorkap terug te vinden

Zou even de motorkap openen en ter plekke luisteren en kijken wat nu zo erg resoneert

moet volgens mij niet zo moeilijk zijn om terug te vinden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn superb was er ook zo resonantie rechterzijde wel niet zo luid, dat was afkomstig van de brandstofleiding in de kokers waar deze doorloopt ze hebben dan de koker opgevuld. 

 

 

Hier zal ook het een of ander op elkaar trillen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch nog even zeggen dat deze wagen een week geleden al in de garage binnen is geweest voor dit probleem. Toen was het drie dagen ok. Er was iets met de brandstofleiding.....Ik denk zoals bij 'Snelle'.

 

Komt dit probleem dan niet meer voor?

 

Dit weekend via de site van skoda verdeler een afspraak aangevraagd, nog geen reactie, dan maar eens gisteren ook een mail verzonden, geen reactie.....

 

tzal dus nog ff duren.......

 

En je zou kunnen zeggen, waarom bel je niet......ik ben het een beetje beu om mijn gsm-abonnement op te gebruiken aan auto's....

 

grtz !

aangepast door Tjurven
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe