Ga naar inhoud

Calculator


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Verrassend Skoda heeft iets nieuws: de Calculator. Je vult je kenteken en km stand in en er komt uit hoe je kunt besparen. En wat denk je wat?

Mijn Yeti is al heel erg zuinig, maar als ik een Fabia Combi Greenline neem, kan ik veel besparen!!

Waarom hebben ze dat niet eerder gezegd?! Wat een onzin zeg.

Je kunt wel weer 2 autorai kaartjes winnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verrassend Skoda heeft iets nieuws: de Calculator. Je vult je kenteken en km stand in en er komt uit hoe je kunt besparen. En wat denk je wat?

Mijn Yeti is al heel erg zuinig, maar als ik een Fabia Combi Greenline neem, kan ik veel besparen!!

Waarom hebben ze dat niet eerder gezegd?! Wat een onzin zeg.

Je kunt wel weer 2 autorai kaartjes winnen

Mag ik mee naar de RAI????? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha, jullie hebben dan wel een calculator gehad van verrassend Skoda

Maar ik heb een muzikale verjaardag van ze gehad welliswaar per mail !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is zeker net zo idioot als de website van Fiat?

http://local.fiat.nl/rijbelastingvrij/

Als je berekent wat je bespaart t.o.v. van mijn auto zegt hij 3000 euro. (afhankelijk van model natuurlijk)

Dat ding zegt dat ik gewoon wegenbelasting moet betalen voor mijn wegenbelastingvrije auto, lekkere calculator. Zal je zien hoeveel mensen daar in tuinen :o

Sterker nog, ik kies op de website voor een Fiat 500 en vergelijk die met het kenteken van een nieuwe fiat 500 (71-PKV-2)

Zelfs dan bespaar je 1128 euro op de wegenbelasting, ben je mooi genaaid met je Fiat :P

En dat staat natuurlijk wel in de disclaimer, maar ze hadden makkelijk kunnen zien dat hij wegenbelasting vrij is.. net als BPM vrij :s

post-2-0-85175900-1302204843_thumb.png

aangepast door PC-fre@k
Plaatje :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, iedereen het advies van de Fabia GL. Nix mis mee zolang als dat "belastingvrij" nog telt... Let even op de kleine lettertjes van de advertenties, deze actie van de Belastingdienst is slechts beperkt geldig :blink: . Over 1, misschien 2 jaar is dat allemaal weer afgelopen omdat het te veel geld kost. Sommige merken zetten dat er overigens verkapt al bij..

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar dan blijft het nog steeds een zuinige auto! Dat soort dingen met veranderingen in belasting regime hou je altijd (vbn uit eigen ervaring: lijfrente premie aftrek, geen hypo aftrek 2e huis, enz enz) Dus daar moet je je nooit op blindstaren, kan altijd zo veranderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe