Ga naar inhoud

Musicals


Wmm is er niet meer
 Delen

Aanbevolen berichten

Tijd voor een nieuw topic!

Eergisteren zijn we in Amsterdam geweest en hebben we de musical bijgewoond over André Hazes: Hij gelooft in mij!

We proberen 2 x per jaar te gaan naar een musical, een maandje terug waren we in Valkenburg bij Soldaat van Oranje. Hazes was erg mooi om te kijken en je krijgt een kijkje in het leven van neerlands bekendste smartlapzanger! Ook het verhaal van Rachel werd mooi belicht. Of alles klopt wat we zagen, dat weten we natuurlijk niet maar ik geloof het wel...haha!

Maar Soldaat van Oranje is een klasse apart! Zo mooi geschreven en de entourage was echt uitstekend in die hangaar te Valkenburg!

Jee, vergeet ik Sister Act, die heb ik ook nog mogen aanschouwen in Den Haag! Was wel aardig....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat trekt me nou echt helemaal niet! Tegen een fikse vergoeding wil ik wel een kijkje nemen  :lol:

zullen we geld inzamelen voor jou hier?

Soldaat van Oranje lijkt me wel leuk, maar heb andere prio's.

Kan ik me voorstellen en wij zijn ook pas laatst geweest terwijl die al een paar jaar draait!
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Soldaat van Oranje lijkt me best leuk om een keer te zien, maar over het algemeen zou ik zeggen 'Joop, kijkt zelf maar naar zijn musicals'. Tijd, geld en moeite die het kost om een musical te zien, staat voor mij in elk geval niet in verhouding tot het plezier dat ik eraan zou kunnen beleven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijd, geld en moeite die het kost om een musical te zien, staat voor mij in elk geval niet in verhouding tot het plezier dat ik eraan zou kunnen beleven.

dit dacht ik ook vaak totdat ik kaartjes had van Soldaat van Oranje.....ik hoop nog een keer te gaan kijken, zo mooi was deze show!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ieder heeft zo z'n voorkeuren. Veel mensen vinden films interessant, ik vind veel films een straf om naar te kijken, zelfs klassiekers. Een mooi voorbeeld, ik was met een vriendengroep naar Silence of the lambs geweest toen ie net uit was, maar was niet bepaald onder de indruk van de film. Een paar jaar later was ie toevallig op tv, juist toen ik bij één van die vrienden op bezoek was. Zelfs na een klein uur kijken, kon ik me de film niet herinneren, totdat de laatste minuten van de film begonnen en toen begon het langzamerhand bekend te worden. Ik denk dat het te maken heeft met interesses en op welke manier je er naar kijkt. Bij veel spectaculaire films erger ik me vooral aan de fouten in de trucages/stunts, waardoor ik gewoon niet geniet. Bij veel musicals boeit het onderwerp me voor geen meter, vandaar dat het me ook niet zo trekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cultuurbarbaar :D

 

Maar met films op TV en het is een goede dan neem ik hem maar op want weet nu al dat ik halverwege in slaap donder en de volgende dag het een tweede keer opzet om het eind van de film te bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Hij gelooft in mij!

 

:o ben jij familie van die van de Passion...? :lol: Aanhang wordt wel kleiner maar ook fanatieker begreep ik van P&W? (geintje hoor, wil niemand beledigen! :( )

 

Maar vriendin is het met je eens, Soldaat van Oranje was geweldig zei ze...ik neem aan (voor mijn zielerust ) dat ze de voorstelling bedoelt  ;)

Naar Anne willen we beiden, maar ja, da's niet echt een musical toch? (is mijn verjaarskadootje aan haar zodra ik het geregeld heb...)

Musicals, zucht. Niet aan mij besteed...

Ik heb me ooit één keer mee laten slepen naar Ciske de Rat. Ik viel daadwerkelijk in slaap (ondanks de herrie). :lol:

Nee, anderen zullen het best leuk vinden, ik niet.

begrijp ik.....

aangepast door Fabiasport
Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar Anne Frank willen we ook gaan inderdaad!

Naar Anne willen we beiden, maar ja, da's niet echt een musical toch? (is mijn verjaarskadootje aan haar zodra ik het geregeld heb...)

Zo kreeg ik Soldaat van Oranje voor mijn verjaardag kado!

:o ben jij familie van die van de Passion...? :lol: Aanhang wordt wel kleiner maar ook fanatieker begreep ik van P&W? (geintje hoor, wil niemand beledigen! .

Hier beledig je niet snel iemand hoor!

Passion heb ik voor het eerst laatst op tv gekeken. Ik ben katholiek opgevoed maar al jaaaaaaaaren niet meer in de Here.

Ik vond de tv uitzending wel mooi gedaan hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

begreep ik van P&W

 

Ik heb het net pas teruggekeken. De manier waarop het christenfundimeiske haar mimiek inzette was toch niet zo heel fundi. En zoals altijd in zo'n situatie was Jeroentje Pauw weer compleet van z'n padje af en al z'n scherpe vragen kwijt bij toen het Charlotte hem diep in de ogen keek sprekend over liefde :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe