Ga naar inhoud

Wrapfolie gebruiken voor A-B-C stijl.


Snelle
 Delen

Aanbevolen berichten

Hier onlangs wat wrapfolie zwart geborsteld aluminium aangeschaft om de a-b-c stijl van een nieuw kleurtje te voorzien.

Heb ėėn C stijl uitgevoerd maar ben nog aan het twijfelen wat er nu het mooiste is de blinkende gelakte stijlen (vlekgevoelig) of het geborsteld aluminium dat in de zon glinstert maar geen vingertjes laat zien.

Zal eerst ėėn kant afwerken en dan de experts hier thuis laten beslissen ( om dan toch mijn ding doen :P )

post-677-0-20468800-1397480152_thumb.jpg

post-677-0-55347000-1397480162_thumb.jpg

post-677-0-58393500-1397480171_thumb.jpg

aangepast door Snelle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Snelle, ik zou voor dat geborsteld alu gaan. Staat goed! Mooi spul dat wrap folie, kun je ook in carbon look krijgen (ook mooi voor bijv spiegelkappen)

Ik denk erover mijn achterbumper van VW ermee te doen, zitten wat lakbeschadigingen op, en tsja, op wit zie je alles...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Zo zelf nog geen tijd gehad om de stijlen op de Skoda te wrappen, doordat ik met de Honda bezig ben.

Heb hier de middenconsole eruit genomen dan de verschillende onderdelen gedemonteerd en deze voorzien van een nieuw kleedje.

De fabrieksradio eruit en de console voorzien van een nieuw geluidsmonster :)

Ook de inlegstukjes aan de deur waren beschadigd dus die ook maar gelijk mee genomen.

Handig ding deze folie is in zoveel kleurtjes en motieven te verkrijgen dat iedereen wel iets vind. En om op bepaalde plaatsen gebruikssporen weg te werken is deze folie ideaal.

post-677-0-30201300-1399624600_thumb.jpg

post-677-0-24541200-1399624623_thumb.jpg

post-677-0-19537600-1399624637_thumb.jpg

post-677-0-71524700-1399624650_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Heeft iemand een idee hoe men de buitenste sierstukken van de stijlen kan verwijderen?

Had hier reeds eentje voorzien met wrapfolie maar het zou handiger en veiliger zijn als ik deze zou kunnen losmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan koop je toch een nieuwe Superb ???

 

Maar ik zou niet weten hoe dit te verwijderen als het al is te verwijderen

Bij Yeti krijg ik ook indruk dat de A stijl verwijderbaar is maar hoe is mij echt een raadsel en ga het ook niet proberen omdat ik bang ben dan meer stuk te maken dan.......

 

Misschien even een PB naar PC-Fre@k sturen of hij in elsa / etka kan kijken.

Of zelf even kijken op Etka internet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen nog niet verder iemand een PM gestuurd mogelijk weet hij er meer over, maar op heden nog geen reactie.

Dus nog effe geduld :)

Die wrapfolie is wel interessant hoor een aanrader als een bepaald deel gebruikssporen vertoond om deze op te frissen zie maar de handvaten aan de deur van de Honda.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe