Ga naar inhoud

Storm in Mokum


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Wel heb je nu wel vast hout voor een blokhut.

Of openhaardhout, maar dan moet je die wel ff bouwen nog ?

Tsja inboedel stormschade ??

ff je polissen nalopen op stormschade.

enne als gezegd je hout is geld waard, geen loterij bedragen maar heeft zeker waarde per kub

Link naar reactie
Delen op andere sites

kennis zijn schutting waaide in verleden om met vergelijkbare wind en kreeg dit toen vergoed.

maar op welke verzekering ???

enne kan niet meer navragen daar hij niet meer op deze aarde leeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in België is het ook aardig aan het stormen.

 

Normaal gezien valt dat binnen je brandverzekering (in België toch), maar dan moet er wel van storm gesproken worden (wat nu dus het geval is). Maar ik geloof dat het dan wel om schade moet gaan, een boom die omvalt zonder schade aan te richten, die moet je gewoon (laten) weghalen. De brandweer zal dat waarschijnlijk ook wel voor je doen.

aangepast door The bone collector
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren had mijn boom in de tuin nog veel blaadjes nu ziet hij er uit als een half geplukte kip.

Enig voordeel is dat ik hier langs een fietspad woon waar rijen notelaars staan, deze liggen nu in overvloed in de graskant......de noten wel te verstaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrouwlief heeft samen met wat buren flink gewerkt om eea weer aan (de) kant te krijgen. Goed voor de saamhorigheid ;) . Er moet wel iemand met een hoogwerker worden ingehuurd om preventief een en ander te kappen/snoeien. Het was btw geen hele boom, maar een bovenstuk.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  :ot: Gebruiken jullie dat niet: notelaar, pruimelaar, kerselaar? Weer iets bijgeleerd. Als die laatste omwaait zou ik hem trouwens niet gebruiken als hout voor de kachel, gezien de kostprijs :)

Ik ken alleen de naam van een Nederfolkbandje "Perelaar".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe