Ga naar inhoud

Waterkast


FABJE
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi Guys,

 

Ik zoek in ETKA voor mijn Fabia de waterkast, heb al gekeken bij de body. Maar ik blijf zoeken :onzeker: . Hij moet schoon gemaakt worden maar ik kijk liever eerst hoe die inelkaar zit.

 

Iemand een idee?

 

Alvast mijn dank!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na lang zoeken dacht ik eerst geef het op, maar dan begint het toch te irriteren. Dus ff op de duitse manier gezocht, hebbes... dit staat trouwens wel in je service boekje vermeldt, moet bij iedere grote beurt schoon gemaakt worden. Maar zo te zien is het nog nooit gedaan.

 

nou nog ff zoeken waar welke schroef zit e.d. zie er zo 123 niet wat bijstaan, misschien heeft 1 van jullie nog wat aan service manuals vanuit het skoda systeem? elsa o.i.d ?

post-2400-0-95478700-1379246619_thumb.pn

aangepast door FABJE
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit brengt misschien wat meer licht in de duisternis. Het zit volgens mij vast met twee plastic moeren. Voor de rest is alles zo afgewerkt dat je nergens bij kan. Verder lijkt de plastic plaat ook iets onder de voorruit te liggen. Ruitenwissers zouden er dan denk ik ook af moeten. Vraag mij af of de garage dat wel doet met een grote beurt. De achter trommelremmen waren ook al behoorlijk vuil, daar had men nog nooit aandacht aan besteed.

post-2400-0-00656800-1379255936_thumb.jp

post-2400-0-76017500-1379255954_thumb.jp

post-2400-0-57706900-1379255971_thumb.jp

aangepast door FABJE
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Guys,

 

@ Cordoba in mijn onderhoudsintervallen boekje wordt het toch echt de Waterkast genoemd. Goed zijn we daar ook weer uit :D  :D  Lees maar mee, zie pdf.

 

Maar hebben jullie dit ooit zelf gedaan,......bij zo weinig animo begin ik te vrezen van niet.....jullie rijden toch wel skoda? :P  :P  ;)


Mijn andere liefde nooit verkocht, ik kon het gewoon niet:

 

FabjesDapje:

post-2400-0-58189300-1379266988_thumb.jp

post-2400-0-66245800-1379267004_thumb.jp

post-2400-0-43123800-1379267132_thumb.jp

aangepast door FABJE
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Edk,

 

Ahum...vraag jou toch ook niet of je illegale software hebt...... Standaard model cilinder en zuiger :engel: , rem vermogen opgevoerd. :1e:

 

Tja als ik er aan terug denk hoeveel ik heb moeten doen om die 3500.- hollandse Florijnen bij elkaar te krijgen.....zou mij nu nooit meer lukken..

 

1 voordeel hij heeft geen waterkast! :feestje3: Dat ben jezelf als je op zit met slecht weer... :D  :D  Maar ik rij alleen de leuke dagen nog en de tour ritten.

aangepast door FABJE
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fabje: eigenaardig voor de Fabia I heet het in ELSA in ieder geval waterbak. Terwijl het dus dezelfde functie heeft, maar is het vanwege ander model of andere opsteller van een andere naam voorzien. :onzeker:

 

Overigens wel losgehad bij mijn Fabia I, en daarom gelijk maar even schoongemaakt, maar eerlijk gezegd viel het reuze mee met de troep in de waterbak: wat kleine stukjes verdroogd blad (al aardig verpulverd) en wat minimale hoeveelheden zand/bagger, maar echt te weinig om de water afvoer te verstoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe