Sign in to follow this  
PC-fre@k

Cornerlights voor de Fabia II FL Greenline

Recommended Posts

Bijgewerkt:

- Meer foto's van het verwijderen van de mistlamp toegevoegd

- beschreven hoe je de 2 nieuwe draden (op pin 9 en 10) kan toevoegen aan de BCM steker (T73b).

- benodigdheden bijgewerkt met foto's en links

Edited by PC-fre@k

Bijgewerkt:

- Maken en plaatsen van de kabels bij de mistlampen

VCDS volgt nog.

Bijgewerkt:

- VCDS uitleg toegevoegd, bericht opgeschoond en waarschuwing toegevoegd.

Als ik tijd/zin heb om de auto te wassen volgt er een filmpje. Maar vooralsnog ben ik allereerst super blij dat alles naar wens werkt, is het allemaal niet voor niks geweest !!!! :D Woohoo :duizelig:

Voor nu moet je het even doen met het filmpje van Jeffrey welke al prima laat zien wat de bedoeling is:

Edited by PC-fre@k

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Dickler
      Iemand toevallig net zijn nieuwe Skoda Fabia binnen? Ik ben erg benieuwd hoe lang je erop hebt moeten wachten. Let me know.
    • By Cordoba
      Vanavond onderweg naar huis vanaf het werk, reed ik ineens achter een raceblue Fabia combi met een kentekenhouder van  Van den Brug autoland met plompebleruh op de kentekenhouder. Komt me bekend voor die kentekenhouder, het zal toch niet Menno zijn die door Gouda rijdt? Na beter kijken en wat nadenken: nee hier zat het OEM-logo nog op de achterklep, maar ik was toch wat verrast om een 'Friese'  F3C in raceblue in Gouda tegen te komen.
      Ik had geprobeerd om bij het stoplicht een foto te schieten van de blauwe F3 die voor me stond, maar dat is helaas niet gelukt.
    • By MacManiac78
      Vanmiddag na een rit van 40 kilometer viel me ineens het gele lampje van de roetcat in het cluster op, dus thuis VCDS erop en....
      GEEN STORING
      Toch maar een geforceerde regeneratie uitgevoerd, maar helaas het lampje blijft branden.
      Nu heb ik al wel van de wisseldruksensor gelezen, maar deze zou een storingscode moeten geven.
      Laatst viel me wel op dat de auto met regelmaat stationair rond de 1000 rpm liep, wat vaak duidt op regeneratie.
      Dit lampje kan ik niet verklaren....  Maar erger nog....  VCDS ook niet.

Iemand een idee?

• By Cordoba
      Zoals meerderen van jullie vast al hebben meegekregen, ben ik bezig met een opvolger voor mijn Fabia I. Ondertussen is het koopcontract getekent en gaat de huidige Fabia combi op de leeftijd van 15 jaar en 11 dagen plaats maken voor een auto van 16 maanden. Hieronder vast wat foto's zoals de auto er bij stond bij aankoop, over 2 weken als ik hem heb, zal ik foto's maken van de eerste modificaties (trekhaak, spatlappen achter en beschermstrip achterbumper).

Interieur in huidige toestand:

• By Dr Nick Asch
      Ik ben nu al een tijdje op zoek naar het antwoord op volgende vraag:
      kan ACC geactiveerd worden in een O3 waar Front Assist en CC reeds aanwezig zijn?