Ga naar inhoud

Armsteun


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Niemand heeft trouwens 2 linkerhanden , het is maar een een vorm van spreken, iets wat je een ander toedicht.

En toch zijn er ook mensen die het zichzelf toedichten beste Hobbel.

Bij voorbaat roepen ze al dat ze het niet kunnen en refereren dan naar die twee linker handjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo een was ik er ook, maar dat is toch enigszins ten goede gekeerd. Tegenwoordig denk ik ook vaak, wtf, dat moet ik toch kunnen. Zie de armsteun. Maar tegelijkertijd ben ik me terdege bewust van mijn beperkingen. Wat een belangrijke rol heeft gespeeld is dat mijn vader (leraar metaalbewerken) super handig was en van alles en nog wat zelf maakte. Dan krijg je als gym alfa type ook niet bepaald de kans om je in die richting te ontwikkelen. Slopen kon ik wel goed als kind :lol:   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja dus wat jij sloopte ( demonteren op onverantwoorde wijze, is heden ten dagen het woord) dat maakte je Pa weer voor je (jullie) ?

 

Tsja mijne Pa zat ook in de techniek maar als ik wat demonteerde dan mocht ik het zelf ook weer monteren !

En lukte het niet dan deed hij het voor, maar demonteerde het meteen weer en kon dan zelf doen.

 

En dat zie je vaak met techneuten ( including myself ) als er iets defect is dan maken ze het wel ff voor diegene ipv te helpen met aanwijzingen geven en het hun zelf laten doen.

En met gevolg dat ze zelf techneut waren en de koters nog niet een spijker in de muur krijgen omdat ze de rubber hamer hebben gepakt ipv de stalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als mijn vader een klus moest doen maakte ik een inschatting hoe lang het zou duren tot hij gefrustreerd genoeg zou zijn om het verder aan mij over te laten, en tot die tijd ging ik iets buitenshuis doen. Te vroeg thuis komen was niet goed, dan moest je nog gaan uitleggen waarom jouw manier dan wel zou gaan werken. Te laat soms ook niet, want dan was er al te veel verprutst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kan eindelijk die zooi dat naast de armsteun rondslingert in de armsteun :D

Wel mooi gedaan, en ik zie ook uitschuifbaar dat is makkelijk.

En om de handrem op te trekken je hand draaien en deze zo naar omhoog doen is een kwestie van gewoonte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo een was ik er ook, maar dat is toch enigszins ten goede gekeerd. Tegenwoordig denk ik ook vaak, wtf, dat moet ik toch kunnen. Zie de armsteun. Maar tegelijkertijd ben ik me terdege bewust van mijn beperkingen. Wat een belangrijke rol heeft gespeeld is dat mijn vader (leraar metaalbewerken) super handig was en van alles en nog wat zelf maakte. Dan krijg je als gym alfa type ook niet bepaald de kans om je in die richting te ontwikkelen. Slopen kon ik wel goed als kind :lol:   

 

Grappig, deze ervaring heb ik dus ook, maar dan op het gebied van fotograferen.

Mijn vader offerde het gehele huis op aan zijn hobby, fotograferen.

De douche als eerste, dat werd de "donkere kamer"

De kelder werd ook een donkere kamer, daar werden de "negatieven" uit hun ontwikkelaar bevrijd en opgehangen.

 

Dit is de reden waarom ik dus vrijwel niet, of alleen onder grote dwang, fotografeer.

aangepast door hobbel de bobbel
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hier gaan jullie heel hard om lachen. Nam vanmorgen een volle vuilniszak mee om in de container te gooien. Die moet je openen met een pasje. Pasje zat met andere pasjes in vakje van middenconsole. Enfin, jullie raden het al waarschijnlijk. Armsteun dus weer even gedemonteerd en weer teruggezet (na uitnemen pasjes ^_^ ). Vond het ook al zo opmerkelijk dat het in 1 x helemaal goed was gegaan :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe