Ga naar inhoud

Thomas' octavia


ThomasP
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo,

ffkes voorstellen..

Ik ben Thomas, woon in Zele (bij lokeren, belgie)

Ik rij dus met een octavia 1.2TSI van 2011, nieuw aangekocht.

Opties:

Licht en zicht pakket (Regensenor, lichtsensor)

Climatronic

Rns 310 met MDI

Leer pakket (stuur, pook, handrem)

en parkeersensoren achteraan

nog kleine snufjes..

Extra, ik ben nog bezig met het tunen van mijn wagen, in de stijl dat wij noemen OEM+

De wagen stond vorig meetingseizoen zo

551772_363634593717108_1583360078_n.jpg

Luchtvering, 18inch Fifteen52 velgen.

'Extreme' veranderingen zoals bumpers etc doe ik niet aan mee :) enkel originele stukken en de wagen verlagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OEM staat voor standaart, dus het tunen van een wagen, maar het zo standaart mogelijk houden.

De wagen staat op luchtvering, met een druk op de knop gaat ie zo weer omhoog. moet je maar eens opzoeken op youtube onder "airride"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is het niet perse een Belgisch dingetje hoor. Ik heb ook wel Hollandse voorbeelden voorbij zien komen.

Die airride is natuurlijk erg slim!

OEM+ had ik nog nooit van gehoord, maar wel weer grappig om het bestaan van zo'n subtak van sport te vernemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thomas, wij hebben hier een topic 'mijn auto' daar kan je gerust nog wat meer info geven hoor en foto's zijn steeds welkom.

Tja smaken verschillen nu eenmaal ( gelukkig ) maar ik vind dit wel mooi het is niet tė. En typisch Belgisch (?) zullen in Olland ook wel rondrijden zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OEM staat voor standaart, dus het tunen van een wagen, maar het zo standaart mogelijk houden.

De wagen staat op luchtvering, met een druk op de knop gaat ie zo weer omhoog. moet je maar eens opzoeken op youtube onder "airride"

Wel grappig: tunen van een wagen, maar hem tegelijkertijd zo standaard mogelijk houden, dat lijkt mij nogal een contradictie. Het is enkel de bedoeling dat je originele onderdelen koopt dan? Die luchtvering is wel handig, kan je ook heel comfortabel rijden.

En voor de rest: des goûts et des couleurs, on ne discute pas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe