Ga naar inhoud

Skoda Roomster


somebodey
 Delen

Aanbevolen berichten

Wij zijn woensdag gaan tekenen voor de Roomster

Misschien niet de mooiste in het gamma, maar we hebben gekeken naar een functionele familiewagen.

Vooral het gebruik van de achterbank (Varioflex = elke stoel apart) is handig!

Gekozen voor een tof pakket tijdens de saloncondities:

Motor: 1.2TSI 85pk

Kleur: Mato Brown

Disney On Ice plus:

Scout Look

15" Alu velgen

Climatronic

Cruise Control

Centrale armsteun vooraan

Racio CD MP3 Swing

Dakrails

4 spakig multifunctioneel lederen stuur - radiobediening

Maxi-DOT

Opbergmodule

Panoramisch glazen dak

Verduisterde ruiten achteraan

PDC achteraan

Elektrische ruiten achteraan

Family Pack:

Zonneschermen voor de zijdelingse ruiten

DVD-schermen "Nextbase"

GPS (Amundsen +)

Levering zou ergens midden april zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat andere hem misschien niet mooi vinden is hun probleem.

Ik kan je uit ervaring vertellen dat het een fijne en goede wagen is met veel voordelen.

En indien je nog kleine kinderen hebt, wel die gaan het zeker fijn vinden want ze kijken nu naar buiten en niet tegen een deurpaneel aan.

Ik hoor nog die dreumes van 4 zeggen, ik kan nu de koetjes zien op de grasvelden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

We waren in de showroom enorm aan het twijfelen tussen de Rapid of de Roomster..

Maar voor dezelfde prijs hadden we bij de Roomster een enorm pakket opties meer.

En zoals je zegt, de plek die je hebt en kan maken (dankzij het handige systeem van de achterbank) is een super luxe.

We zitten momenteel met een zoontje van 2 jaar..

In onze huidige wagen, Ibiza 3deur, is dit geen lachtertje om hem in en uit zijn stoel te halen.

Dit zal met de RR geen enkel probleem meer zijn..

Je ziet hem niet veel = exclusief gevoel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag met de huidige wagen naar de garage geweest.. Is een skoda en seat verdeler..

Huidige wagen zijn ventilator is stuk.. En dat 2 maand voor hij verkocht moet worden..

Toch nog eens naar de RR gaan kijken..

Het is dezelfde uitvoering, kleur en opties.. Enkel is het een diesel..

Als je hem zo ziet staan, kriebelt het enorm!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Vandaag de vervangwagen gaan halen bij Desmet, en direct is gevraagd hoe het met de levering stond..

Hik staat in België! Maar niet hoe we hem besteld hebben, zonder scout-pakket..

Kregen 2 opties,

1) de auto zo aanvaarden met een tegemoetkoming van een 300-400€

2) nieuwe bestellen aan zelfde voorwaarden en in tussentijd met leasingwagen rijden van D'ieteren tot en met de levering, alles incl (geen verzekering, taks, ...)

Het is dus het 2e geworden..

Ergens eind mei mogen we hem verwachten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is jammer zeg, wat is er dan misgelopen?

Moet ergens misgelopen zijn in het fabriek..

Er zijn 4 wagens in Ninove geleverd dat besteld zijn MET scout-bumpers en die zijn geleverd zonder..

Dus terug 2 maand wachten..

Goede nieuws is dan wel dat het slechte weer (lees: sneeuw) voorbij is!

Ook aan het mailen voor OEM dakdragers en koffer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt!

Qua service hebben we geen klagen. Ookal blijft het een spijtig voorval.

Momenteel ben ik met een vervangwagen van de garage aan het rondtoeren, octavia berline van 2003..

Hopelijk tegen vrijdag de leasingwagen, want moeten zaterdag naar NL..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen dat je even moet wachten, maar ik zou inderdaad ook gekozen hebben voor het opnieuw leveren.

Overigens erg nette oplossing van de dealer! Tien punten als je het mij vraagt.

Enneuh, zo'n roomster, daar is niks mis mee, tenminste niet zo'n eenheidsworst maar lekker uitgesproken en afwijkend uiterlijk.

Sterkte met het wachten nog

Link naar reactie
Delen op andere sites

Één van de meest opvallende dingen van de Roomster (behalve z'n uiterlijk natuurlijk ;) ) is dat 'ie van binnen zowat groter is dan dat velen aan de buitenkant vermoeden!

Net een soort Tardis van Dr. Who http://en.wikipedia.org/wiki/TARDIS :lol:

Velen die met me meereden hadden vaak een opmerking van "Hé, wat een ruimte hier binnenin, hoe doen ze dat? ", "Jeetje, wat kan er veel in en wat zit je hier 'luchtig' "

Happy waiting!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeleciteerd met je aankoop. Ook ik deed in januari een aankoop van wel van een Fabia. Ik moest ook wachten tot half april maar bleek dat de wagen 1 maand vroeger werd afgeleverd. Ik blij natuurlijk.

De Roomster is wel een toffe en mooie wagen en als je plaats nodig hebt met kinderen zou ook ik voor die wagen gegaan zijn. Geniet van je auto, want als hij wordt afgeleverd zijn we toch weer een beetje dat kleine jongetje dat een nieuw speeltje krijgt en daar moet je van genieten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht vandaag de andere vervangwagen gaan ophalen.

Ik reed tot vandaag met een Octavia Berline uit 2003..

Vandaag een Ibiza ST gaan ophalen van een paar jaar oud..

Vinnig ding!

Deze mag ik gebruiken (een 2 maand) tot onze RR geleverd is..

Dank u Garage Desmet Ninove!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar hebben we hier geen slechte keuze gemaakt, dus als ze dit lezen..... houden zo :)

Klopt.

En aangezien dit de 4e auto is in deze garage, en 3e op 3 maand tijd (ik en mijn ouders), mag dit wel zo'n service zijn vind ik.. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 4 weken later...

Voila, gisteren in Brussel en vandaag bij de dealer. Nu nog de papieren afwachten alsook de platen en we kunnen vanaf volgende week de baan op!

weekend van 15 en 16 juni mag hij hem meteen eens bewijzen. Weekendje Frankrijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel gefeliciteerd, en heb je hem al bij de dealer mogen bewonderen ?

Enne dat aalst begint een aardig skoda dorp te worden ?

Nog niet, ik denk dat we gaan wachten tot de levering.

Ze doen dat hier idd niet slecht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe