Ga naar inhoud

Het Autosalon in Brussel....


Wasmachineman
 Delen

Aanbevolen berichten

WM denk dat u soms kan gedachtenlezen zat hier met het idee om er iets over neer te pennen.

Ben om omstreeks 14 u aangekomen op de parking ergens in de smalle plaatsen de wagen geparkeerd. Bij het uitstappen vastgesteld dat de buur zich tegen de achterkant van een BMW heeft gekleefd ne mens komt dan eens met zijn mooie wagen naar het autosalon en dan komt er daar een zware roestbak je auto effe kussen.

Er was veel volk maar toch nog te doen men kon de wagens nog eens bekijken al werd het later toch nog wat drukker.

Deze keer eens naar alle merken gaan kijken twee jaar geleden was het hoofdzakelijk de stand van Honda en Skoda dat onze aandacht opeiste en je weet welke heeft gewonnen :P

Nu was het zo meer de concurrentie bekijken om steeds tot de vaststelling te moeten komen dat de superb de goede keuze was en nog steeds.

De Hyundai i40 de koffer groot maar lager dan de Sb het dashboard, neen te onrustig die blauwe lichtjes net een video spelletje.

De Audi A6 mooi maar ietsje te duur, liep er daar ene zelfs de kofferbak te meten of hij wel groot genoeg was, wat the ffffff kopen man en niet zeuren dat hij twee centimeter kleiner is dan het andere merk.

Mercedes neen zegt me niet veel.

De BMW X6 tja die wil ik wel op de oprit mag nog de basisversie zijn :)

Renault doorgelopen met de nadruk op lopen. Opel stond er met de Mokka en Adem tja geen interesse in Opel.

Toyota zegt mij niets meer heb in de Avensis plaats genomen die kleine nerven in het dashboard en deuren zijn niet mooi en de armsteun gaf de indruk dat die los stond wel een grote opbergruimte eronder. De GT86 daarentegen is wel mooi.

Nissan de GTR leuk de rest niet gezien. :P

Citroën C5 het achteraan instappen valt wat tegen men moet richten om uw voet er van de eerste keer goed in te kunnen zetten bij de Honda Accord is dat ook zo je voeten zitten echt onder de zetel. En de achterklep gaat niet ver genoeg naar boven waardoor men er zeker tegenloopt begrijp echt niet dat de ontwerpers hier geen rekening mee houden.

Honda de vorige civic was veeeeel mooier dan de huidige jammer zeg.

Ford heb daar geen Mondeo gezien??? Of heb niet goed gekeken kan ook!

Skoda wel niet zo veel volk op de stand er rechtover staat VW en daar is wat meer volk.

En de superb wel daar heb ik in het salon niet ingezeten :(......... wij zijn er mee naar huis gereden met een grote glimlach op ons gezicht :)

aangepast door Snelle
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

...

De BMW X6 tja die wil ik wel op de oprit mag nog de basisversie zijn :)

...

Ik pik toch ff bovenstaande zinssnede er uit.

Weet niet of je dat met opzet doet, of niet. Maar dit is nou juist wat me zo tegenstaat van de vele reclame van o.a. automerken.

Een [merk x] [type y] op de oprit en daar moet je dan fier op zijn...

Volgens mij zijn auto's om mee te rijden...toch niet om op de oprit te zetten en de buurt te laten zien 'kijk mij eens'?

Vind het een erg kostbare versiering van je oprit. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar Snelle wat ik wel in je verslag mis kwa tekst en kwa foto's is een verslag van de Rapid van onze geliefde Skoda fabriek !?

Want dan had je een echte primeur geplaatst als eerste burger met foto's er van voor hij eind deze week hier in Olland bij de dealers staat.

En Octi 3 was zeker nog noppes nada van te zien ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De status dat sommige (zichzelf) geven aan een merk maakt voor mij geen barst uit dat interesseert mij niet om de wagen te showen en ik ernaast voor te zeggen heb je mij gezien en waar ik in rij, vind het gewoon een mooie wagen zoals nog zoveel andere. En ja hoor ik heb hier ook geen geldboom dus je zal hem niet tegenkomen op mijn oprit.

En lees nog eens de laatste zin in het verslagje ;)

En smaken verschillen gelukkig zeg ;)

Tja Ed heb er daar veel gezien met hun mobieltje foto's zien nemen zelfs boos werden omdat er op dat moment net voor hun super 2megapixel camera iemand loopt die geïnteresseerd is om hem te kopen, gewoon zucht. Neem het internet en je krijgt de mooiste foto's.

En ik dacht dat hij in olland ook bij de dealer stond, anders eens de grens overwippen :) De O3 komt maar in maart dus daar is nog niets van te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zijn auto's om mee te rijden...toch niet om op de oprit te zetten en de buurt te laten zien 'kijk mij eens'?

Vind het een erg kostbare versiering van je oprit. ;)

Als een auto zo goed als enkel functioneel zou zijn, zouden er niet zoveel bezoekers op het autosalon zijn, geloof ik. Een auto is toch een typisch statussymbool. Dat op de oprit staan (figuurlijk natuurlijk) speelt volgens mij bij iedereen, in meer of mindere mate. Toen ik (of wij) erover dachten om een nieuwe wagen te kopen, heeft dat ook meegespeeld, en waarom ook niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

goh ben ik blij dat ik een huisje heb zonder oprit !

Heb ik in iedergeval dat luxe probleem er ook nog eens niet bij.

Nee ik heb een openbare parkeerplek met massel voor de deur en mijn wagen wordt aangeschaft op basis wat ik nodig heb prive en wat er op mijn rekening staat en wat er van dat bedrag weg gegooid mag worden in een wagen,

en hoe de buren naar mijn wagen kijken ?

Pff tis maar een skoda

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe