Ga naar inhoud

Asbak voor in de Skoda


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Omdat een boel mensen zijn gestopt met roken en derhalve de asbak á €30,00 niet meer meebestellen bij hun Skoda komen ze na in hun wagen rijdend erachter dat ze de papiertjes en andere rommeltjes niet meer kwijt kunnen in hun wagen !

Nu ben ik wel een roker en heb evengoed de asbak niet meebesteld vanwege zijn in verhouding belachlijke prijs !

Maar ook ik snoep wel eens een snoepje tijdens het rijden en zat dan met de papiertjes , van waar laat ik het zonder dat het een troep wordt in de wagen !

Dus eens gaan zoeken her en der en kwam uiteindelijk bij de Peugeot dealer terecht die een simpele asbak heeft die ook nog eens past in de uitsparingen bij de handrem.

En dit voor een € 14,00 ipv de € 30,00 van de VAG !

Door de uitstulpingen onderaan de beker klemt hij zich zelf vast in de ronde uitsparing van je wagen

het artikelnummer van peugeot is :7589.05

post-27-098638300 1298815753_thumb.jpg

post-27-080765200 1298815754_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er wel voor gekozen om het rokerspakket te bestellen. Je krijgt dan inderdaad een as-/prullenbak voor 30 euro. Maar uiteraard ook de aansteker voor in de 12v aansluiting hoewel dat de 30 euro niet goed maakt.

De foto ziet er in ieder geval uit als een waardig alternatief voor de originele, of natuurlijk als 2e voor achterin :)

gallery_2_1_1205351.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb geen asbak, wel 12V, maar de plaats is niet echt handig...

leg eens uit , want hier kunnen we niets mee !

waarom is de plaats onhandig en geld dat voor de 12V of de asbakplek !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik zal um eens vol ze.... 8-)

Ach, nu is bij mij alles nog schoon. Zal ook niet eeuwig zo blijven. Asprullenbak helpt daar iig wel bij, alles netjes opgeruimd en roken mogen ze toch niet in de auto (zal zelfs proberen rokers te weren - wat een stank... slaat nog op mn luchtwegen ook)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Heb eindelijk ook een goede asbak gevonden. Met afzonderlijk sigarettenuitdrukroostertje dat je er uit kan laten waardoor het een echt handig prullenbakje wordt. Past goed maar kan ook indien gewenst met magneetje vastgezet worden.

En: ledlooplampje gekocht.

Beiden via http://www.autospul.nl.

Kosten:

Asbak groot € 3,50

Looplamp led 12 volt € 5,00

subtotaal: € 8,50

verzendkosten: € 6,75

totaal: € 15,25

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om het roken een beetje uit het verdomhoekje te trekken (zelf heb ik overigens nooit gerookt, de rest van de bekende zondes wel)

zou ik het woord asbak willen afschaffen.

het is gewoon niet meer salonfähig.

Een betere, goed in het milieuvriendelijke oor klinkende omschrijving is " gecontroleerde asafvoer" middels de daarvoor bestemde container.

Dus NIET de asbak op volle snelheid door het open raam af laten zuigen en de asresten te laten verstrooien over en op de achterblijvers.

Dus ook niet, vanuit stilstand op parkeerplaatsen de asbak op besmuikte wijze onder de drempel uit te kloppen.

aangepast door hobbel de bobbel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe