Ga naar inhoud

Meet en Greet internationaal!


 Delen

Aanbevolen berichten

Voor het eerst in de nog jonge historie van dit forum gaan we proberen om een M&G te doen in het buitenland! En wel in Italie. Ik ben er, Cyrus komt ook deze kant op maar misschien zijn er nog wel een paar leden die denken: wat zij kunnen, kan ik ook!

Kom dan naar de regio Venetie/Gardameer over een week of 2! De exacte datum is nog niet bekend want nu moeten er ook ineens vrouwen meebeslissen natuurlijk!

We houden je op de hoogte hierover.

En drankjes en hapjes laten we verzorgen door de lokale kroeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij ook dus als Ed gelijk krijgt zijn we een stel klojo's!

Denk het niet. Mijn vrouw vond het alvast een grappig idee en ziet geen enkel bezwaar voor een M&G.

We zijn trouwens wel vaker in den verre bekenden spontaan tegen gekomen of hadden daar bewust mee afgesproken, in de wetenschap dat we allen in de zelfde periode in de zelfde regio zouden zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht het zo wezen dat jullie mekaar treffen in dat verre italië , neem dan maar een glas bier en toost op ons hier die dan overspoeld worden door sneeuwstormen !

Enne een fijne vakantie met mooi weer en rij voorzichtig allen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noteer zeker de leuke plaatsjes en dingen die men zeker moet gezien of gedaan hebben ginder rond het Gardameer ( en ook deze die te mijden zijn hopelijk kom je er zo geen tegen) zodat ik volgend jaar niet mijn tijd verdoe om te zoeken.:P

Dit jaar zal ik moeten passen voor de M&G internationaal, ben er van overtuigd met hoeveel jullie ook zijn het een gezellige dag zal worden.

En zorg voor een Skoda BOB we willen jullie nog terug op de NL M&G zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De dagen kruipen voorbij! Edwin, ben je nog in NL of al in Italie?

Volgens mij had ik een verkeerde locatie in gedachten, ik ben de verkeerde kant op gegaan .... Veel plezier bij de M&G!

Jullie locatie is ook niet verkeerd hoor! Altijd mooi daar in Scandinavie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe