Ga naar inhoud

Een olieverf schilderij van je auto?


Witte Yeti
 Delen

Aanbevolen berichten

Een collega van mij maakt olieverf schilderijen van treinen en trams. Dit is een soort hobby van hem. Als er belangstelling voor is kan hij een schilderij van je auto maken, tegen een schappelijke prijs.

Het handigste is om een foto aan te leveren van wat je geschilderd wilt hebben

Voor info over zijn schilderkunst kan je hier kijken:

http://www.jimgijbels.nl/index.htm

Daar vind je ook zijn email mocht je belangstelling hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel Menno dat schilderij van je SMM boven je bed verveelt toch ook wel eens

Kun je beter een foto van je nieuwe liefde boven je bed hangen !

Maar Pim mogen we het resultaat van witte yeti eerst zien ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nix mis met de 2400 en eigenlijk ook niets met Vroomshoop, maar de combinatie... Ik zou liever voor de stoomtreinen gaan, dat herinnert mij tenminste nog aan mijn opa dus zou het zo eentje moeten worden. Dat was nog eens het echte werk.

Trouwens, in deze schilderijen kun je je vakantiegeld ook in investeren ;) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel Menno dat schilderij van je SMM boven je bed verveelt toch ook wel eens

Kun je beter een foto van je nieuwe liefde boven je bed hangen !

Maar Pim mogen we het resultaat van witte yeti eerst zien ?

Hij maakt ook modellen van auto's en vrachtwagens http://verkopers.mar...aats.nl/9884677 en ik probeer hem zo gek te krijgen dat hij een model van de Yeti voor me maakt, maar tot op heden lukt het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel mooi die DAF

Alleen moeten die ruitenwissers volgens mij iets verplaatst worden want dat zit niet helemaal zoals hoort volgens mij

Misschien dat hij de Pick-up Yeti wel wil maken !?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een leuk initiatief, ik weet niet precies waarom, maar wel leuk.

als je iets schildert, heeft het gelijk een soort onsterfelijkswaarde.

De levensduur van de Yeti verlengen, maar dan anders.

Ger, het is een collega van me in het AMC, die als hobby het schilderen van vnl treinen en trams heeft. Een enkele een bus of auto. Het zijn dan hoofdzakelijk oudere modellen. Ook maakt hij schaalmodellen van bestaande auto's (Dafje, VW-bus, treinen en trams)

Ik heb hem gevraagd of hij bij belangstelling bv een Skoda wil schilderen en dat wil hij wel tegen een kleine vergoeding (Materiaalkosten + wat extra's).

Mocht iemand het leuk vinden, neem dan via zijn site contact met hem op en spreek dan af wat je wilt. (foto van wat je wilt)

aangepast door EdK
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • PC-fre@k prikte dit topic los
  • EdK sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe