Ga naar inhoud

Roadblock


hobbel de bobbel
 Delen

Aanbevolen berichten

Zeker wel. Zelfs ik, als niet-inwoner, heb er meermalen simpelweg in de krant en op internet over gelezen.

Zeker niet, de gemeente heeft ons, als bewoners van de zgn. tweede ring door een tweetal brieven geinformeerd.

Wij moesten de auto's uit de garages halen en op parkeerplaatsen buiten de derde ring parkeren.

Over het blokkeren van garages van aanwoneneden, is niets gezegd.

Het blokkeren d.m.v. betonblokken vond plaats binnen 1 uur, nadat was aangebeld om alle garages te inspecteren, als je niet thuis was, of geen zin had om open te doen, werden de blokken ongevraagd voor je gargage geplempt

Link naar reactie
Delen op andere sites

of is die inmiddels met pensioen

juist !!

En vandaar dat we nu eens een humoristisch verslag van jouw zijde willen ervaren !

Dus doe je best ! Doe het voor ons !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar Koninginnedag is bloedserieus, om 09.00 uur morgenochtend wordt begonnen met toiletpotten gooien (echt waar !)

om de majesteit een beetje bij de les te houden, ze wordt al wat ouder en kan wel een nieuwe impuls gebruiken.

juist !!

En vandaar dat we nu eens een humoristisch verslag van jouw zijde willen ervaren !

Dus doe je best ! Doe het voor ons !

Voor ik het weet zit ik in Houten

aangepast door hobbel de bobbel
Link naar reactie
Delen op andere sites

We weten dat het een bloedserieus iets is Hobbel

Maar ook bloedserieuse dingen kun je met een vleugje humor brengen, en we weten dat uitgerekend jij daar een Kei in bent !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een inpandig overzicht van mijn geheel onnodig geblokkerde garage:

Het centrum ervan is geheel leeg, je kunt er voetballen.

Er staat wat witgoed in om je boeltje schoon te houden en een kattenbak, die zelden wordt gebruikt.

Een werkbank, ja dat is natuurlijk vragen om moeilijkheden, een fiets en dan hebben we het wel gehad.

Er staat zowieso nooit een auto of motorfiets in, al vele jaren lang.

Als ik buiten ben gekomen, het blok probeer te bevatten en te begrijpen, er liggen er trouwens meerdere in de straat, dus aan mij alleen kan het niet liggen, realizeer ik me, dat ik in een strak geregisseerd toneelstuk ben beland.

Wat nog moet beginnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Ze zijn weer weg, eigenlijk mis ik ze toch een beetje, je went blijkbaar heel gauw aan een inbreuk op je privacy, ik vind dat zorgelijk.

In tegenstelling tot de heftige langdurige plaatsingsdreunen, viel nu juist op, het muisstille verwijderen !

Ze waren weg, eer we er erg in hadden, ik hoop, dat ze goed terechtkomen, ze waren een beetje eenzaam, omdat de hele straat continu, geheel was afgesloten, niemand die ze eigenlijk goed heeft gezien, ja, jullie forumleden zaten eerste rang,, sommigen voelden zich zelfs een beetje aangesproken, geeft niet, om met Roger Waters te spreken , it's just a little pinprik (citaat uit the Wall)

aangepast door hobbel de bobbel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaha, vraag jij eens waar de overeenkomst is dan :)

Dat zou ik dus echt NIET betalen. Er zijn zoveel andere opties die veel sneller en goedkoper uit te voeren waren dat dat natuurlijk panklare onzin is. Gebakken lucht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht, dat we er nu een punt achter konden zetten, niet dus.

De Gemeente gaat de kosten van het plaatsen van de blokken in rekening brengen, bij degenen waar ze er een hebben geplaatst

Dat doen ze op basis van de verordening die van toepassing was. Daarin stond iets in de trant van dat de gemeente alle noodzakelijk maatregelen mocht nemen om de veiligheid te waarborgen en dat de daaraan verbonden kosten aan de veroorzakers van dat potentiele gevaar zouden worden doorgerekend.

Lijkt mij persoonlijk voer voor een mooie discussie... want de gemeente heeft dan een behoorlijk bewijsprobleem: eerst aantonen dat er een potentieel probleem met de veiligheid was, dan dat maatregelen noodzakelijk waren, dan dat er geen andere maatregelen genomen hadden kunnen worden die minder verstrekkend of duur waren, en dan ook nog dat ze de bewoners voldoende in de gelegenheid hadden gesteld om die kosten te voorkomen... nou, succes... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar Hobbel heeft er dan een blok beton voor je deur gelegen ??

Is me niet opgevallen gister , en was broodje nuchter hoor !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe