Ga naar inhoud

Ar.drone 2.0


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

Voor wie hier meegelezen had, ik ben toch wel zeer gecharmeerd van de Ar.drone helikopter van Parrot.

En weet je wat nog mooier is? Er komt een nieuwe, verbeterde versie uit!

http://tweakers.net/nieuws/81561/parrot-ar-punt-drone-20-komt-volgende-maand-op-de-markt.html

Nadeel? De prijs!!! :o

Hier een impressie

http://www.youtube.com/watch?v=mgU1TeHRPKI

Laat de zomer maar komen hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk vind ik die 300 euro nog wel meevallen...

Mwah dan krijg ik het graag kado tijdens de M&G van je hoor Marco

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie een markt voor beveiligingsbedrijfjes

't maakt het wel een stuk makkelijker voor de gluurbuur ;)

Uiteraard is 300 euro flink geld, maar als je ziet wat je ervoor krijgt vind ik het meevallen. Er is zat technisch speelgoed wat duurder is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow gaaf filmpje Erik!!!! Volgens mij is het niet eens een Ar.drone 2, die schijnt nog wendbaarder te zijn. Dat zand lijkt me alleen niet best voor dat ding, hoewel het er dan wel leuk uit ziet ;)

Ik zie al wel dat ik dus meer dan 1 accu nodig ga hebben. Las ergens 20-30 minuten per lading. Correctie, ik zie zelf max 12 minuten voorbij komen.

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Bestelling geplaatst, goedkoopste die ik nu kan vinden is: https://maxict.nl/pr...-arpuntdrone-2#

De omschrijving/foto is wat verwarrend maar ik heb ze gebeld en het schijnt echt de 2.0 versie te zijn (EAN klopt wel). Daar duim ik dan maar even voor, als het goed is weten we het morgen. Niet mijn favoriete kleur, maar dat komt later dan wel weer. Zal de eerste tijd toch met de binnenbehuizing vliegen denk ik.

SKU: PF721000, PF721001, PF721002,

EAN: 3520410007262, 3520410007279, 3520410007286

Meer prijzen: http://tweakers.net/...-drone-v20.html

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg leuk speelgoed. Maar waar wil je hem voor gebruiken trouwens? Aspiraties als spion of een rondje naaktstrand of zo?

Ik zou spontaan niet zoveel kunnen verzinnen, maar voor een makelaar wel handig voor een indruk van de omgeving. Ik weet trouwens niet hoe groot het bereik is van de aansturing. De accuduur is met 12 minuten ook redelijk beperkt. Maar we wachten op je review :0 .

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 meter, en 10-12 minuten ja.

Gewoon, voor de fun! Dus, duur grapje, veel fun, hoop ik ;)

@Erik, ik weet het... maar heb al 8x (zakelijk) besteld zonder problemen. Ik doe het ook echt alleen als ze betere levertijden hebben of het aanzienlijk goedkoper is. Anders bestel ik liever elders....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb hem hoor, vanmorgen gebracht door DHL, +1 voor MAX ICT dus.... Hoewel, eigenlijk voor hun leverancier want die verstuurd het direct naar mij ;)

Direct in de lader gehangen, toen even langs de LIDL om de nodige acties mee te pakken, terug naar huis en direct vliegen.

Werkt echt heel gaaf, je schrikt in eerste instantie wel want hij springt meteen van de grond en gaat ongeveer op 75cm hoogte hoveren. Daarbij maken de propellers redelijk wat geluid, dus dat bespioneren zal wel meevallen Sodela.

Even wat rondjes binnen geprobeerd, daarna naar buiten. Werkt allemaal zoals ik had verwacht, alleen klikte ik net niet goed op de knop voor het filmpje dus die is nu verloren gegaan. Over een uurtje probeer ik het gewoon nog een keer :)

Ga bovendien wel een extra accu kopen, of 2... Nog even rondneuzen of ik beter de originele kan doen, of een van een derden partij (die leveren ook grotere batterijen). VGE (Amerikaans) produceert veel spullen voor de AR.Drone.

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt 2 rondjes op je scherm. De ene is om de Drone te laten draaien en stijgen/dalen. De andere is om de gyroscoop van je iphone/ipad te activeren als knuppel. Dus hou je duim op je scherm en kanten je iDevice. In de huidige stand moet je goed opletten welke kant voor staat om niet de verkeerde kant op te gaan. Maar je hebt ook een stand (nog niet kunnen proberen) waarbij hij zelf weet welke kant/richting jij staat, hij beweegt dan exact zoals jij je iDevice beweegt ongeacht zijn voor/achterzijde.

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, veel simpeler dus dan het echte werk. Dan moet je met 1 handel de beweging omhoog/omlaag, met een andere naar voren/achteren en met je voeten het draaien van li naar re controleren. Probeer dan maar eens stil te blijven hangen. En een lol dat men had!

aangepast door Rosinfield
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu ook de flip gedaan, dan maakt hij een soort zijwaartse salto. Best gaaf :lol: Ook een beter filmpje nu.

Er staat alleen best wat wind hier waardoor hij soms gekke bewegingen maakt. In een straat met auto's en kleine loslopende kinderen die dingen naar de Drone proberen te gooien wordt het dan best lastig.

Vanavond ben ik weg, dus later gaan we weer verder spelen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

een rol heet dat, kan ook niet met een echte

Ehh, Menno volgens mij is er nu wel een heli die dit kan

En dat is er niet één uit een speelfilm

en als ik goed heb is het er één van europese makelij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe