Ga naar inhoud

Ar.drone 2.0


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

Die tape/plakband krijg je erbij.

Overigens vlieg ik lang zo vaak niet met de binnen hull zoals hierboven als eerste getoond. Verder lijkt het me bijna onmogelijk om hem zo te breken zoals ze voordoen. Denk eerder dat je hem een keer flink schampt of een propellor/tandwiel afbreekt.

Dus hebben we reservedelen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Je hebt dit ding nu al meerdere maanden maar waarschijnlijk ligt hij al stof te happen ??

Maar goed bouw het volgende erop en post eens wat filmpjes hier.

Enne ook erg leuk tijdens een M&G als we op film zien hoe we van ene P naar andere P rijden !

http://www.conrad.nl/ce/nl/product/207873?WT.mc_id=Mail&insert=NB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterker nog, de batterijen zijn steeds leeg. Maar goed dat ik er meerdere heb :D

En waarom zou ik er een camera op bouwen? Er zitten er 2 in die je ziet terwijl je vliegt, je kan ze vervolgens opslaan als foto of filmpje (zowel op je telefoon/pad als op een USB stick in de drone). Wel een beetje inlezen hè ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meld even als het 100 euro is !

Dan begin ik het leuk te vinden voor zo'n spielerij .

Weet je hoeveel vliegers ik daarvan koop in indonesia ?

Juist een 750 stuks officieel, maar vanwege aantal kom ik dan waarschijnlijk op 1000 !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, lekker vergelijkbaar ook

Wel toch ?

Beide gaan de lucht in, en met beide kun je alle kanten op sturen .

Ene met een lijntje van nylon en katoen en de ander met een radiografisch lijntje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Edk, geen denken aan. Ik zit hier al tot over de oren in ;)

@Bakkertje, dat is een drone 1, gebruikt en beschadigd staat er bij (wellicht een defecte die terug is gestuurd?) dus die 115 euro vind ik dan nog best aan de hoge kant.

@CH, er zijn heel veel drones/heli (zoals je eerder postte) maar hier gaat het natuurlijk over de Ar.Drone 2. Overigens is een ar.drone natuurlijk veel makkelijker voor de gek die er voor wil betalen en direct spelen. Wil je meer voor minder dan moet je gewoon zelf aan de slag gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Dat is precies die ik heb, een HD camera 1280*720.

Er zijn er nog steeds maar 2, de AR.Drone en de AR.Drone 2.0. De laatste heb ik, de groene versie (helemaal greenline ;) )

Toevallig gister nog een rondje op het werk gevlogen. Bijna overreden door een auto ook :o En, één van de extra aangeschafte batterijen is helemaal opgezwollen. Vandaag gemaild naar de leverancier (Expansys = de enige officiële verkoper van Parrot Drones - de rest gaat gewoon via de distributie kanalen zeg maar), eens kijken wat daar uitkomt (5 weken oud).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe