Ga naar inhoud

USB stick wordt niet meer herkent door PC


Snelle
 Delen

Aanbevolen berichten

Heb hier een USB stick in de wagen 64 GB Medion gekoppeld aan de MDI en dat werkt prima nu wil ik echter nog wat liedjes toevoegen en de PC herkent de USB niet meer.

Hier op drie verschillende PC geprobeerd maar hij ziet gewoon de stick niet en andere stick's worden door de PC herkent.

Op de MDI werkt hij maar ja je bent er niets mee als je geen liedjes meer kan toevoegen.

Denk dat ik morgen deze zal terugbrengen naar de winkel is nog maar een drie weken in mijn bezit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het punt is dat je hem niet meer ziet op het scherm als je deze in de PC plaatst dus kan je hem ook niet aanvinken om te formatteren hij is gewoon niet zichtbaar.

Je kan hem wel aanvinken bij veilig verwijderen dus ergens herkend de PC wel dat er een USB toestel is ingeplugd maar dat is ook alles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wss probeert hij een driveletter toe te kennen die al in gebruik is.

Bv, de laatste keer kende hij de drive E: toe, en nu is de E: al in gebruik door een ander toestel.

Je kan dit ergens aanpassen, right click on My Computer --> manage ----> disk management denk ik, maar kan het hier op het werk niet nakijken heb geen toegangen tot zulke instellingen

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het ooit eens met een usb stick voorgehad, dermee dat ik er aan dacht. Bijna in elke pc zit een drive E: tegenwoordig, maar in mijn netbook niet en laat die netbook nu net de pc zijn waar ik de usb het vaakst op gebruikte, dit gaf dus een probleem op elke andere pc. Ik hoop althans voor Snelle dat het zoiets maar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens bij schijfbeheer, dit gaat als volgt:

windows toets + r (nu op opent het window uitvoeren)

Type hier het volgende: diskmgmt.msc en klik op OK

Nu opent schijfbeheer, kijk hier eens of je de usb-stick ziet en geef deze eventueel een andere driveletter (rechts klikken op de usb-schijf)

Link naar reactie
Delen op andere sites

steek hem eens in een ander USB slot !

Want zoals al gezegd, de usb krijgt naar alle waarschijnlijkheid een driveletter aangemeten die al bestaat en dan wordt inderdaad je stick niet meer gezien !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prop hem eens in een macbook (A)

Ik zou, zoals Steven voorstelt ook kijken bij Computer Management. Hier moet hij altijd bij staan, zelfs al krijgt hij geen letter. Tevens zal hij in de Device Manager staan, als apparaat. Mogelijk dat je dan ook kan zien wat er mis is. Kijk ook even of alle pinnetjes nog wel goed staan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag jullie advies gevolgd naar schijfbeheer gegaan ( ook een andere poort genomen) daar was de usb stick zichtbaar maar hij had geen driveletter dus hem een lettertje toegewezen (dankzij jullie tips) dan nogmaals geformatteerd naar ntfs en dan terug naar FAT32 zodat het werkt op de MDI dan een paar liedjes opgeplaats en een spurtje naar de wagen...........................en het werkt nu niet in de wagen met de leuke melding geen MP3 file aanwezig ???

De oude stick in de wagen en deze werkt wel, dan deze liedjes van de oude overgezet naar de nieuwe terug een sprintje.... maar niets weer dezelfde foutmelding.

Terug geformatteerd....niets

Via dos geformatteerd....niets

Een ander programma gezocht op internet swissnife dat wilde zich niet installeren met de foutmelding dat het niet compatible is met windows 7 na een 10 minuten kan ik het plotseling toch installeren terug geformatteerd..........en ja hoor nu werkt het EINDELIJK na drie uur en een pak grijze haren meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe