Ga naar inhoud

Wmm is er niet meer
 Delen

  

13 leden hebben gestemd

Je hebt geen rechten om te stemmen in deze poll, of om de poll resultaten te bekijken. Log in of registreer om te stemmen op deze poll.

Aanbevolen berichten

Wat denken jullie dat WMM moet betalen vanwege de bekeuring (31 km/u te hard gereden) op een 80 km weg??

Ik ben geflitst op 09-09-2010 en niet staande gehouden.

Dit was de 2e keer binnen een jaar dat ik 31km/u te hard reed dus vandaar dat ik moest voorkomen vandaag, na anderhalf jaar pleegdatum.

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

enne in die gang wel een koffieautomaat ?

Want heb je er in iedergeval weer een koffie adresje bij !

Alhoewel leeuwarden harlingen wel dicht bij elkaar ligt met deze snelheden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier staan de huidige boetes:

http://bekeuringvrijrijden.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=3&Itemid=4

ik weet niet wat de bedragen waren op de datum van jouw overtreding.

Maar Frank, ik had dit van jou nooit verwacht, dacht dat je altijd netjes op de cc reed?

BTW: voor dat geld had je in Italie weer leuke dingen kunnen doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zie je maar: ook ik heb een verborgen kant. Had!!!

BTW: voor dat geld had je in Italie weer leuke dingen kunnen doen...

Ik ga ergens anders op besparen dus niet in Italie zuinig aan doen! Vakantie moet je goed doen anders moet je het niet doen?

De bekeuring is van september 2010 dus al een tijdje terug! Sindsdien ben ik boetevrij. En blijf ik boetevrij!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik snap dat op de CC rijden eigenlijk niet zo. Ook die kun je boven de max snelheid zetten. En het suggereert dat je zonder CC gemakkelijk "per ongeluk" te hard kunt rijden. Voor sommige mensen geldt dat wellicht, ik heb er geen enkele moeite mee me keurig overal aan de max snelheid te houden. Zonder CC wel te verstaan. Eigenlijk zou je dus kunnen spreken van een cerebrale of mentale CC. Vandaar natuurlijk dt ik geen artificieel exemplaar nodig denk te hebben. Tjee, wat een verhelderend inzicht op de vroege morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij rijdt dan vast te hard, maar wel op de CC :P

Zelf kan ik best eens even ergens een sprintje trekken (jaja, met de GL, zonder tuning :P), maar over het algemeen rij ik vrij netjes. Kreeg pas nog een compliment van een oude schoolvriendin. "Goh, wat rij jij netjes :D" <en laat de flauwe grapjes maar achterwegen :drive1: >

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier staan de huidige boetes:

http://bekeuringvrij...e&id=3&Itemid=4

Deze link is al ietsie verouderd maar geeft een indicatie!

Ik heb jullie lang genoeg in spanning gehouden: ik moet 380 euro betalen.

Dit is 300 euro voor de overtreding en daarbij krijg ik 2 maanden ontzegging van RBW.

"Wilt u blijven rijden nu, heer WMM?"

"Natuurlijk!" zei ik.

"Mooi, dan mag u doorblijven rijden maar dan doen we er 80 euro bij en mag u over 8 weken de acceptgiro verwachten om het bedrag over te maken!"

"Bega geen overtredingen meer tussen nu en 2 jaar van deze omvang en dan is uw proefperiode voorbij!"

"Anders alsnog invordering van het RBW"

En de volgende veelpleger mocht naar voren treden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

....

"Mooi, dan mag u doorblijven rijden maar dan doen we er 80 euro bij en mag u over 8 weken de acceptgiro verwachten om het bedrag over te maken!"

...

Niks ten nadele van WMM.

Maar toch blijf ik het vreemd vinden, dat je de straf kunt afkopen met poen!

Zoiets is altijd ten faveure van diegene die geld hebben. M.a.w. als je maar genoeg betaald, kom je er mee weg. Dat vind ik een fout signaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo lust ik er nog eentje.

"Dit was uw eerste moord, als u nu een paar duizend piek extra betaald, en belooft voorlopig geen moorden te plegen, dan mag u gaan"

Tuurlijk, extreem voorbeeld. Maar het gaat om het principe.

"Foei meneer van Vestia, u mag niet meer spelen met al die miljarden hoor!" "Als nu belooft het niet meer te doen, dan mag u gaan, na betaling van een paar miljoen"

En ach, al die duizenden huurders die de komende jaren een extra ongevraagde huurverhoging voor hun kiezen krijgen, ach, kniesoor die daar op let.

Nogmaals, @WMM, het is niet persoonlijk gericht, maar tegen de kromheid van dit soort rechtsuitspraken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt inderdaad verschillende zaken. Ik had geen misdrijf gepleegd! Pas ik als ik ga rijden zonder RBW pleeg ik een misdrijf. Appels en peren hier dus!

Geen strafblad heb ik nu. Pas als mijn RBW ingetrokken wordt, dan wel! Maar ook met (bepaald) strafblad kun je een bewijs van Goed Gedrag krijgen heb ik gehoord!

"Dit was uw eerste moord, als u nu een paar duizend piek extra betaald, en belooft voorlopig geen moorden te plegen, dan mag u gaan"

Tuurlijk, extreem voorbeeld. Maar het gaat om het principe.

"Foei meneer van Vestia, u mag niet meer spelen met al die miljarden hoor!" "Als nu belooft het niet meer te doen, dan mag u gaan, na betaling van een paar miljoen"

En ach, al die duizenden huurders die de komende jaren een extra ongevraagde huurverhoging voor hun kiezen krijgen, ach, kniesoor die daar op let.

Hier noem je dus misdrijven! Te hard rijden is geen misdrijf maar een overtreding.

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe