Ga naar inhoud

Kilometerstand bij aflevering


gerardus
 Delen

Aanbevolen berichten

Nog even terugkomend op de kilometerstand bij aflevering.

Heb ooit (als vakantiebaantjes) nieuwe fabrieksauto's geladen en gelost in de haven.

Schepen met 600 Opels of Fords aan boord, laden of lossen. Zowel links- als rechtsturend.

En jij denkt dat auto's nauwelijks gereden hebben, c.q. heel voorzichtig behandeld worden? Yeah sure... :ehmm:

Wat wel het geval was, iedere nieuwe auto had slechts 5 liter brandstof, af fabriek, in de tank. En we vielen wel eens stil, wegens brandstofgebrek... :59:

Enige voordeel van Skoda's is, die komen vrijwel allemaal per trein of vrachtwaggel naar NL.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CC leek mij vooraf geen onzin, maar het beviel me wel veeeeeel beter dan ik had gedacht. Zou zo bij voorbaat een nieuwe hendel kunnen aanschaffen, want de contactjes van die knopjes zijn in no time versleten zo.

@Gerardus: er is eigenlijk niets zo fijn als een beetje verpest worden. Maar positief gezegd bevalt je Yeti erg goed, en dat is mooi om te lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CC leek mij vooraf geen onzin, maar het beviel me wel veeeeeel beter dan ik had gedacht. Zou zo bij voorbaat een nieuwe hendel kunnen aanschaffen, want de contactjes van die knopjes zijn in no time versleten zo.

Dit denk jij dus Boo, maar deze contactjes zijn bij mij nog nooit versleten in 2 Octavia's ondanks intensief gebruik door mij al enkele jaren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gerardus, ik ben het helemaal met je eens wat je over de CC verteld en uit inmiddels 2 jaar ervaring met de Yeti en ook met de caravan erachter kan ik niet anders zeggen, dat ik de CC niet wil missen.

Van EdK mag ik niet zeggen wie het onzinnig vind :doh2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer, want die zou ik dan wel even op zijn nummer willen zetten. Zelf heb ik er ook geen en ik ervaar het niet als een groot gemis, maar bij de volgende auto wordt het wel meegenomen. Maar we gaan hier natuurlijk niet lopen verkondigen dat zoiets onzinnig is. Met de zoekfunctie vind ik hem ook niet, helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, wie zou nou die enige overgebleven sukkel zijn die het nut van de CC niet inziet...

Om even aan te geven dat ik (althans op dit gebied) niet die sukkel ben beken ik mij ronduit tot CC-verslaafde. Adviezen voor verslavingszorg en acquisitie hieromtrent naar aanleiding van deze bekentenis worden overigens niet op prijs gesteld ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer, want die zou ik dan wel even op zijn nummer willen zetten.

Er is in iedergeval nu iemand die ongelooflijk met zichzelf in de knoei zit ! :dopey_h4h:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe