Ga naar inhoud

Steven stelt zich voor

Steven
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

ik heb mij een weekje geleden ofzo aangemeld op dit forum en heb in Januari mijn eerste Skoda besteld.

Ben nu dus vol ongeduld aan het wachten op mijn nieuwe firmawagen, een Octavia Ambition greentec berline met het pack company amundsen.

ik kijk al uit naar het delen van informatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Steven, leuk dat je dit forum hebt gevonden. Zoals je misschien al gezien hebt, ben je niet de enige Belg. Hoe komen ze hier allemaal terecht? :lol:

Fijn dat je info wilt gaan delen. Wat is de leverdatum van je auto?

In ieder geval veel leesplezier en hopenlijk zien we je op de M&G.

aangepast door Witte Yeti
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Steven, Welkom.

Ik mag mijn Octavia Berline deze week afhalen ...

Ik vermoed dat 'Berline' verklapt dat we uit België komen...

@Witte Yeti, wij komen hier voor de gezelligheid , de vriendelijke en behulpzame mensen, de vele en goede informatie die er te vinden is ...

en en omdat het een forum over SKODA is :-) ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Iza-skoda, ik ben er van overtuigd dat het woord "berline" mij veraden heeft.

@ Witte-Yeti, zoals Iza-skoda al zei delen is het leukse aan een forum, de exacte leverdatum weet ik niet maar ik vermoed wel dat hij er tegen eind april zal zijn, de productieweek was 2 weken geleden. Ik durf gewoon niet met zekerheid spreken aangezien er eerst eind mei werd meegegeven. En ook onze fleet manager is er niet zo mee bezig, heb vandaag nog een fout gevonden (gelukkig zal deze worden rechtgezet door Dieteren Lease) die mij een 25€ per maand zou kunnen kosten, toch een aardig bedrag als je ziet dat de leasetermijn tegenwoordig 5 jaar is.

@Rosinfield, grenzen zijn er om overschreden te worden. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Steven. Begin hier stilaan de indruk te krijgen dat er meer Belgen op het forum zitten dan Nederlanders.

Gelukkig is iedereen hier welkom.

Gelukkig zijn er admins en mods die dan ingrijpen, dus zorg er maar voor dat er niet teveel Belgen komen, anders ben je misschien wel de eerste die de klos is. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals je misschien al gezien hebt, ben je niet de enige Belg. Hoe komen ze hier allemaal terecht? :lol:

Me gevoel zegt dat het komt omdat ze hollands kunnen lezen en schrijven !

echt een hollander die pim

En uiteraard welkom en mocht je je handleiding al willen lezen voor je de wagen hebt

Kijk even in de downloads van dit forum dan kun je alvast deze in PDF formaat downloaden hier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal hartelijk bedankt, daarnet nog maar eens een trip naar de dealer gemaakt om de fout van onze fleetmanager recht te zetten alles komt weer goed. En zo kreeg ik ook te horen dat de wagen er binnen een 2 tal weken zal zijn, dus wss komt ook de meet & greet gleed. Dank u voor de tip van de handleiding, maar ik had hem al, kijk er naar uit om te spelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus wss komt ook de meet & greet gleed

Mooi, geef je dan meteen even op, eerst bovenaan bij kalender, en dan aldaar een zwart knopje bij de deelnemerslijst. Jij hebt een mooie auto en bent vast ook aardig, dus dat komt goed uit. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sodela, je bent aardig en je hebt een mooie auto.

Hier zit een luchtje aan, ben er alleen nog niet geheel uit welk luchtje ......... :dopey_h4h:

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo, net bevestiging van mijn vrouw dat er de 26ste mei niets op de agenda staat en dus dadelijk aangemeld voor de meet & greet.

nu nog een lijstje maken met wat ik allemaal graag geactiveerd zou zien in de wagen, ik kijk er al naar uit B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe