Ga naar inhoud

Antera zijn Octavia 1


Antera
 Delen

Aanbevolen berichten

Wow Mark, dat is nog eens een bak zeg! Goed je best gedaan in ieder geval.

De dingen die je ingebouwd hebt zoals de metertjes en binnenspiegel, waren dat opties (al dan niet in andere vorm) die er origineel niet in zaten of helemaal custom geplaatst zeg maar?

meters waren zeker geen optie. De binnenspiegel was officieel niet geleverd in de octavia 1U deze komt dan ook uit een golf met de daarbij behorende bekabeling :-)

Ik heb een webshop www.lowering.nl

Ook de OEM spider velgen in engeland gehaald in 17 inch want van OEM tuning houd ik wel geen andere zooi :-)

Zoals ze waren:

p1010406x.jpg

p1010410zm.jpg

p1010411r.jpg

p1010413f.jpg

p1010415c.jpg

p1010416o.jpg

p1010407a.jpg

En zoals ze nu zijn:

p1010424zf.jpg

p1010425vh.jpg

p1010426w.jpg

p1010430al.jpg

p1010428w.jpg

p1010429hu.jpg

p1010422i.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

doe eens gek en verplaats het maar. Ik ben misschien een beetje laat met dat te gaan doen :doh2:

Nog en leuke vraag. Ik wil graag de naam van het topic kunnen wijzigen als er update's zijn met daarin de verwijzing eventueel naar de juiste pagina dat is me hier nog niet gelukt?

aangepast door Antera
Link naar reactie
Delen op andere sites

jaja, kun je nu wel zeggen

Maar kreeg de andere foto's niet uitgesplitst om hier erbij te zetten

Kun jij daar nog iets mee ? Kopieren van één bericht naar hier ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tip! Je kan via de knop 'My Media' (in de tool balk als het ware) allerlei eerder geuploade bestanden aanspreken. Dit kan zowel uit posts als albums. Ik zou er dan ook voor kiezen om dergelijke foto's in een album te zetten en die te 'linken'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo vandaag spiegels en spoiler weer terug gehaald netjes gespoten. En geen kleurverschil toppie gewoon. Nu zitten ze dikker in de lak dan OEM :mrgreen: Handig als je de spuiter kent

p1010567d.jpg

p1010568e.jpg

p1010566y.jpg

zaterdag naar de spotrepair voor en paar deukjes in me deur(en)

nog even wat foto's van de RS

P1010013.jpg

P1010016.jpg

P1010019.jpg

P1010022.jpg

P1010023.jpg

Ondertussen al weer wat zaken aan de auto gedaan aan subtiele aanpassingen:

1. Ramen om geprogrammeerd en aangepast dat deze ook de auto open en close functie hebben net als de voorste ramen

2. Ramen openen en sluiten met de AB

Verwijderd, teveel reclame uiting , kan terug geplaatst worden mits reclame verwijderd is !

3. Turbo, olietemp en Air/fuel meter geplaatst

p1010147l.jpg

4. Audi R8 Oliedop

snc01624a.jpg

5. W8 binnenverlichting

p1010402k.jpg

6. Zelfdimmende binnenspiegel

p1010392vf.jpg

aangepast door Antera
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

ja maar ik vind rode klauwen bij een rode auto mooier net als groene klauwen bij een groene auto !

Of zou jij bij je groene auto dan rode klauwen nemen ?

Maar goed , smaken verschillen gelukkig en daardoor rijden we niet allen nog in een zwarte T-Ford

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe