Ga naar inhoud

Antera stelt zich ook maar even voor


Antera
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik zal me eerst even voorstellen:

ik ben Mark 37 jaar en woonachtig in breda met Vrouw en 2 kids. Heb hiernaast ook nog mijn eigen online webshopje met allerlei leuke artikelen.

maar even mijn verhaal

Na 13 jaar mijn golf GTI 16V te hebben gereden is er een besluit geweest om deze te verkopen of te slopen in onderdelen. Het laatste is gebeurd en daarvan heb ik na langs zoeken dan toch de juiste auto gevonden op 2-2011

P1010013.jpg

P1010016.jpg

P1010019.jpg

P1010022.jpg

P1010023.jpg

Ondertussen al weer wat zaken aan de auto gedaan aan subtiele aanpassingen:

1. Ramen om geprogrammeerd en aangepast dat deze ook de auto open en close functie hebben net als de voorste ramen

2. Ramen openen en sluiten met de AB

Verwijderd, teveel reclame uiting , kan terug geplaatst worden mits reclame verwijderd is !

3. Turbo, olietemp en Air/fuel meter geplaatst

p1010147l.jpg

4. Audi R8 Oliedop

snc01624a.jpg

5. W8 binnenverlichting

p1010402k.jpg

6. Zelfdimmende binnenspiegel

p1010392vf.jpg

De 17 inch OEM RS velgen liggen bij Piet Dam om gestraald,gericht en gepoedercoat te worden en zal ik morgen ophalen

vermogensuitdraai

14hfjfrun1.jpg

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow Mark, dat is nog eens een bak zeg! Goed je best gedaan in ieder geval.

De dingen die je ingebouwd hebt zoals de metertjes en binnenspiegel, waren dat opties (al dan niet in andere vorm) die er origineel niet in zaten of helemaal custom geplaatst zeg maar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe