Ga naar inhoud

VCDS Verlanglijstjes M&G 2012


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Bij deze mijn wensen, die naar ik hoop uitgevoerd kunnen worden...

- CH/LH via de mistlampen

- interval regensensor op ruitewissers (voorziening zit al op voorruit)

- snelheid van cruise control op display minidot

Dit was het tot nu toe :)

Skoda Yeti 2012 1.2 TSI

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Edkoo,

het activeren van de regensensor zal geen probleem zijn.

De snelheid van de CC in de display is bij mij gelukt en waarschijnlijk zal dat bij jou ook lukken, maar het blijft altijd afwachten of het echt lukt.

CH/LH via mistlampen lukt alleen als je mistlampen hebt.

Andere opties zijn:

rainclosing (icm regensensor)

autobahnblinken - standaard 3x , naar 4x of 5x

autolock en unlock

needlesweep

van L/100km naar km/L

koplampsproeiers uitschakelen of interval aanpassen

aangepast door Witte Yeti
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Edkoo,

het activeren van de regensensor zal geen probleem zijn.

De snelheid van de CC in de display is bij mij gelukt en waarschijnlijk zal dat bij jou ook lukken, maar het blijft altijd afwachten of het echt lukt.

CH/LH via mistlampen lukt alleen als je mistlampen hebt.

Andere opties zijn:

rainclosing (icm regensensor)

autobahnblinken - standaard 3x , naar 4x of 5x

autolock en unlock

needlesweep

van L/100km naar km/L

koplampsproeiers uitschakelen of interval aanpassen

Ik hou me graag aanbevolen voor alle extra gemakken van de auto die te bieden zijn. Onzin vind ik wel de koplampsproeiers, maar dat is mijn mening. Ik laat me verrassen en laat de Yeti graag aan de experts over;-) De door je aangedragen opties neem ik graag mee. Heb trouwens positieve ervaring aan een eerdere meeting, al was dat van Dacia, gebruikersverhalen en snufjes van anderen etc. ben ik wel voor in.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel zou zeggen lees je even voor 26Mei in op de VCDS rubriek

Alles wat daar zo'n beetje staat is mogelijk met de Yeti

En zo niet dan hoor of merk je dan vanzelf

Maar voor degene die de boel omzetten is het wel makkelijk om te weten wat je excact wil

Dit omdat er meerdere zijn die geholpen willen worden !

Koplampsproeiers kunnen ook uitgeschakeld worden, is bij mij ook gebeurd. Waardeloos die dingen

Stond al in Witte Yeti zijn vermelding hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omvormer wil ik ook nog gaan aanschaffen, niet specifiek voor de laptop maar tevens om de acculader(s) van mijn fotoapparatuur te kunnen voeden. Iemand suggesties? Ik wil 'm tussen nu en 14 dagen aan gaan schaffen. De omvormer stel ik uiteraard tijdens de meeting beschikbaar voor laptops.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ed heeft daar volgens mij wel kijk op, ik heb dus een ding van HQ. Werkt prima, kan ook de accu worden aangesloten. De mijne is vierkant en kan dan ook door middel van de aanwezige gaatjes vast gemonteerd worden in de wagen. Ook het vermogen en zekering van het ding lijkt me belangrijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja toen ik Roanld ze bericht las was me eerste reactie weer , ohhh der zit een snoer aan dus EdK die weet het dan wel !! :doh2:

Maar goed Cyrus versus Edwin je hebt weer massel dat ik toevallig gister in de autoshop kwam ( rabbit vlakbij Gamma op de Baanstede ) en daar lagen twee soorten van kleine omvormers.

En het is een simpele geworden van 150 Watt met pieken van 300Watt

en met aan de output een aangepaste sinusgolf wat toegepast wordt voor Laptops e.d apparatuur.

En tevens heeft hij een meetsysteem dat je accu van de wagen in de gaten houd, dus de omvormer schakelt zichzelf uit zodra de spanning van de accu te laag wordt

Maw als hij ze werk goed doet moet je dus je wagen ter allertijden nog kunnen starten !

Tevens heb ik bewust gekozen voor de uitvoering die op de aansluiting van je sigarettenaansteker (12V) aangesloten kan worden.

En hoe het er uit ziet ?

Wel kijk naar onderstaande foto's

post-27-0-45564900-1332083333_thumb.jpg

post-27-0-52631100-1332083347_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doet bovenstaande post denken alsof Ed er niks van weet? :lol: Die naam krijg je eenmaal snel, zeker als je technische details van andere mensen hun omvormers vraagt :P

Mijn omvormer ziet er vrijwel identiek uit. Verschil daarbij is dat ik het snoer met 2 schroefjes kan wisselen. Ik heb een normaal 12v snoer voor in de auto en een snoer met 2 klemmen voor de accu. En natuurlijk standaard 300 Watt, geen idee wat de piek is. Hoe dan ook meer dan zat voor een laptop (max 50 watt tijdens laden en tegelijk gebruik?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En niet te vergeten, een man met karakter moet in een auto met karakter rijden... Dus dat wordt dus toch bij de Yeti blijven (want die heeft immers bijzonder veel karakter;)

Bij mij heeft de dealer trouwens een USB-kabeltje doorgetrokken waar niet altijd stroom op staat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook eens naar gevraagd, maar ik vond de geschatte prijs voor het aanleggen aan de hoge kant: > 100,-. Heb er toen vanaf gezien en dacht ik doe het zelf wel, maar deed het toch niet. Want dan staat er toch altijd stroom op als je rijdt, en wordt die stekker die dan onder het dashboard is weggewerkt misschien wel erg warm. Vind dat een beetje vervelend idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij staat op de sigarettenaansteker juist altijd stroom.

Uh, misschien is het handig dat ik eerst eens kijk hoe het bij mijn Faab nu feitelijk zit, in plaats van dat ik uitga van mijn vorige auto's.

@Sodela: Flinke karakters vangen veel wind (en betalen veel MRB) :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe