Ga naar inhoud

VCDS Verlanglijstjes M&G 2012


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Wil je wat dingen laten veranderen via VCDS tijdens de M&G, geef dan hier je verlanglijstje door, dan kan eea aan de hand daarvan worden ingepland. Ik heb er verder geen verstand van, maar zou me kunnen voorstellen dat je bepaalde dingen alleen kunt met kabel X en andere ook met kabel Y, bv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maxidot in het nederlands zal een uitzoekertje worden en is de vraag of dit gaat lukken !

want lijkt erop dat je dit in maxidot zelf kunt instellen en indien niet dat de mogelijkheid er ook niet is om het dan te doen.

Krijg sterk de indruk dat dit van de laatste tijd is dat het van fabriek af geleverd wordt

En zou zo maar kunnen wezen dat met een update van dealer je het er wel bij krijgt ( niet zeker )

Link naar reactie
Delen op andere sites

* olietemperatuur in Maxidot

* cruisecontrol-snelheid in Maxidot

Deze 2 punten is ook weer zo'n punt dat het wel of niet doet

CC in maxi bij de Yeti werkt bij de één wel en bij de ander is ook in te stellen maar werkt het dus gewoon niet.

Dus een probeersel maar of het gaat werken is de vraag.

Maar misschien dat er met de VAS van Ronald hierin meer mogelijk is

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

CC alleen mogelijk in de 1.2TSI versie

CH/LH via de mistlampen geen probleem

Olietemp nog geen auto gehad die dat wilde doen

teardrop Geen probleem

4 pinkers die werken bij hard remmen geen probleem

- maxi-dot in het NL ipv engels Kan alleen indien de computer dit standaard ondersteund vaak alleen de laatste nieuwe auto's

- 1 keer op afstandsbediening duwen = bestuurdersdeur los geen enkel probleem

Link naar reactie
Delen op andere sites

CC alleen mogelijk in de 1.2TSI versie

en dat is ook nog niet 100% zeker

Heb tot heden het idee dat het alleen lukt met wagens die de minidot hebben

En zodra je maxidot hebt kun je het schudden

Link naar reactie
Delen op andere sites