Ga naar inhoud

VCDS Verlanglijstjes M&G 2012


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Wil je wat dingen laten veranderen via VCDS tijdens de M&G, geef dan hier je verlanglijstje door, dan kan eea aan de hand daarvan worden ingepland. Ik heb er verder geen verstand van, maar zou me kunnen voorstellen dat je bepaalde dingen alleen kunt met kabel X en andere ook met kabel Y, bv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maxidot in het nederlands zal een uitzoekertje worden en is de vraag of dit gaat lukken !

want lijkt erop dat je dit in maxidot zelf kunt instellen en indien niet dat de mogelijkheid er ook niet is om het dan te doen.

Krijg sterk de indruk dat dit van de laatste tijd is dat het van fabriek af geleverd wordt

En zou zo maar kunnen wezen dat met een update van dealer je het er wel bij krijgt ( niet zeker )

Link naar reactie
Delen op andere sites

* olietemperatuur in Maxidot

* cruisecontrol-snelheid in Maxidot

Deze 2 punten is ook weer zo'n punt dat het wel of niet doet

CC in maxi bij de Yeti werkt bij de één wel en bij de ander is ook in te stellen maar werkt het dus gewoon niet.

Dus een probeersel maar of het gaat werken is de vraag.

Maar misschien dat er met de VAS van Ronald hierin meer mogelijk is

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

CC alleen mogelijk in de 1.2TSI versie

CH/LH via de mistlampen geen probleem

Olietemp nog geen auto gehad die dat wilde doen

teardrop Geen probleem

4 pinkers die werken bij hard remmen geen probleem

- maxi-dot in het NL ipv engels Kan alleen indien de computer dit standaard ondersteund vaak alleen de laatste nieuwe auto's

- 1 keer op afstandsbediening duwen = bestuurdersdeur los geen enkel probleem

Link naar reactie
Delen op andere sites

CC alleen mogelijk in de 1.2TSI versie

en dat is ook nog niet 100% zeker

Heb tot heden het idee dat het alleen lukt met wagens die de minidot hebben

En zodra je maxidot hebt kun je het schudden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog zo lang wachten op die M&G! :D

Hoe lang dan ?? weet jij meer dan wij allen hier ?

theoretisch kon het verleden week al geweest zijn, toch ?? :dog:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn wensenlijstje (tot nu toe)

- CC-snelheid in minidot

- olietemp. en koelvloeistoftemp, op laptopscherm :)

- autobahnblinken naar 4

- ik wil eigenlijk vooral graag weten hoe lang mijn spiegelverwarming en achterruitverwarming standaard staan ingesteld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee wensjes,

-Autobahnblinken naar 4 of als 5 kan.

-het automatisch oprollen van de bagageafdekking zichtbaar maken in de maxi dot als dit mogelijk is.

Weet nog steeds niet of dat mogelijk is in mijn versie het oprollen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

blinkers is niet zo'n groot probleem

mar je tweede punt Snelle wel heb mijn twijfels of het zichtbaar te maken is en anders is het echt een zoekertje van waar dat zou moeten zitten.

En zover ik nu kan inschatten zijn er hier geen mensen met een SuperB2 en een vcds kabel die een voor onderzoek hierna zouden kunnen doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoeveel VA omvormertje heppie als ik vragen mag ?

En voeden vanuit de sigaretten aansteker ? of op de accupolen ?

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor de laptop gewoon een 12V lader koste me en paar tientjes was ideaal en trekt minder als een 220 omvormer

de VDS pro laptop zal ik opladen daar heb ik dan geen lader voor.

We zullen wel zien zal vast wel goed gaan komen

aangepast door Antera
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe