Ga naar inhoud

Levering wordt verlaat


gerardus
 Delen

Aanbevolen berichten

Pffffffffffffffffffffff, geef me een kwartje en dan mag je het winnen

Als je ook meteen de boel ff uitsplitst want het gaat ergens anders over hier dan de dagelijkse twist over de DsG en CC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om nog wat olie op het vuur te gooien... ik heb proef gereden met DSG en dat vond ik fantastisch, maaaaaar ik ben ook een krent en zal nooit 1500 euro meer betalen voor zo'n bak. En ja, ik was snel klaar toen bleek dat DSG niet wordt gecombineerd met 1.4

Daar komt bij dat ik mogelijk ook ouderwets ben en het gebruik van een automaat niet is aan te bevelen bij het trekken van een caravan. DSG is natuurlijk wel iets anders dan een gewone automaat, maar dat verandert het idee bij mij niet.

Hoe dan ook Skoda zal bij mij echt geen fout maken dus in de toekomst zal ik gewoon moeten schakelen :dopey_h4h:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vrijdag vorige week mijn SO 1.6 TDI Combi met DSG in ontvangst genomen bij de dealer. De wagen zou volgens de bestelbon de 2de week van maart geleverd worden. De wagen werd op 7 februari 2012 geassembleerd en is toegekomen bij de dealer op woensdag laatstleden (15 februari). Op 17 februari reed ik om 10.30 al fluitend de garage van de dealer uit. Een grote bravo voor het hele Skoda team van Cz en B. Mij hoor je niet klagen over lange wachttijden. (zie ook mijn blog voor recente foto's)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, RobMcRoy dan bij een bofkont. Nu vind ik het wachten niet zo erg, maar de risico's tijdens het wachten dat je inruiler onkosten krijgt. Ik heb nu een aardige inruilprijs, maar ja als er kosten gaan komen dan schiet dat niet op.

Menno, ik wil geen opgevoerde 1.2, maar een 1.4 die zonder toeters en bellen zijn werk doet. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In dit geval is de "grap" dat de 1.4 makkelijk leverbaar is (1.2 en de diesel zijn een probleem) en die heeft ook geen DSG wat op dit moment het grootste knelpunt is. Het panoramadak is al sinds een half jaar geen probleem meer.

In feite heb je dus een auto die geen probleem zou mogen zijn aangezien er geen echte "specials" in zitten.

Na de productie die door de fabriek tijdig bevestigd wordt komt nog het transport naar NL en het leveren aan de dealer. Dat laatste kan overigens binnen een week gebeurd zijn, maar meestal gaat er toch 2 weken overheen. Dan gaat de dealer nog wat sleutelen om hem rijklaar te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal waar Sodela. Wellicht zit de vertraging in de wijziging van de 1.4 die nu wordt uitgevoerd met "greentech". Productielijn iets gewijzigd en gelijk vertraging? Dat is het enige wat ik mij nu even kan voorstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan me ook voorstellen dat men nu bezig is met een serie wagens die veel optie's hadden waar op onderdelen gewacht moest worden en

nu allen of een deel in productie zijn genomen en dat hierdoor de jouwe nu op een zijspoor in de productie staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja en een mail naar Pon geeft het antwoord dat je bij de dealer moet wezen en die kijkt weer in systeem van PON die het niet weet

En hierdoor krijg je er nog minder vat op !! ( die materie )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe