Ga naar inhoud

De eerste keer.


Snelle
 Delen

Aanbevolen berichten

Ja vandaag de eerste keer met de Skoda superb op de baan klein ritje gemaakt van een 120 km.

Omstreeks 11u de wagen gaan halen bij de dealer goede uitleg gekregen door de verkoper over de belangrijkste punten. Het was ook de eerste keer dat hij de ledjes zag in de DRL en vond het ook zeer mooi. Niets moeten betalen om deze te plaatsen ook niet voor het sieruitlaatstuk op de uitlaat.

Dan zachtjes weggereden de kinderen wilden zeker niet meerijden met de Honda, moeder de vrouw mocht alleen rijden.

Dan wil ik de paraplu deze had ik bijbesteld in de achterdeur steken en er zit er reeds ene in dus nu zit ik hier met een extra regenbescherming ( in de lijst stond dat deze niet was bijgeleverd ).

De brodit houder geplaatst dit was wel niet mogelijk zoals ze dit beschreven in de handleiding maar ja het is gelukt.

In de handleiding stond dat je in een combi het oprolgordijn automatisch kunt laten oprollen maar vind deze instelling niet terug in de Maxi dot zal waarschijnlijk voor de hogere versie zijn zeker.

Ook de buitenspiegel kantelt niet naar beneden als ik achteruitrij, deze staat wel aangevinkt dus hier nog eens naar kijken.

Wel achteraan ook verlichting aan de voeten terwijl in de lijst stond dat het alleen vooraan was voorzien maar ja des te beter.

Morgen eens zien om nog wat extra ledjes te plaatsen in het interieur en de vaste GPS installeren.

In ieder geval iedereen hier heel blij, ja wat wil je de overstap van een wagen van 14 jaar naar een nieuwe suuuuperb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wens je heel veel plezier en veilige kilometers over de vlaamse en hollandse wegen met je luxe bolide

En we wachten met smart op wat foto's van je mooie bolide

Tip was en zuig hem wel van te voren anders krijg je geheid commentaar van sommige leden hier ! :dopey_h4h:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor foto's komen er ze zijn reeds genomen maar met deze i-pad krijg ik deze niet op het forum. Dus dat is voor het weekend.

Bedankt voor de tip van het stofzuigen wil niemand tegen de borst stoten :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Snelle

veel zalige heerlijke kilometers gewenst met je superbe Superb !

Ook ik geniet nog alle dagen van mijn kleurkeuze: het sublieme Platin Grey Metallic :drive1:

Vraagje: wat bedoel je met "de LEDjes in de DRL" die gratis werden geplaatst?

groeten daar in Aalst !

Superb V6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel de ledjes heb ik besteld via internet er loopT daarvan een draadje bij de leds.

De ledjes wilden niet "branden" kan mogelijk zijn dat de + en - moest omgedraaid worden. Nu hij heeft de ledjes uit elkaar gedaan in een eigen houder geplaatst en daartussen de weerstanden met een stekker. Indien het nodig kan ik steeds nog naar de oude situatie gaan en gewone lampjes plaatsen gewoon de stekker verwijderen.

En dit heeft hij gratis gedaan alsook de plaatsing van het sieruitlaatstuk.

aangepast door Snelle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe