Ga naar inhoud

Columbus gaat uit en aan


Maurice Niezen
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een 4 jaar oude Octavia Combi Elegance Business edition. Daar zit volgens mij een Columbus navigatie systeem in. Hoewel hi af en toe wat kuren heeft ben ik over het algemeen wel tevreden. Echter.... vandaag startte het apparaat op ... en sloot weer af... en startte weer op ....etc. Dit deed hij de hele terugreis (30 minuten). Ook nadat ik de auto uitgezet heb en weer startte ded het apparaat hetzelfde.

Heeft iemand een idee?

Met vriendelijke groet,

Maurice

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Maurice, kijk eerst eens in het voorstel topic en geef wat algemene informatie over jezelf? Dan kijk je in de topics hier en kun je de zoekfunctie gebruiken?

Er komt vanzelf een antwoord van iemand die jou goede tips geeft?

Ben je al bij de dealer geweest? Succes!

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Maurice.

Het wordt hier erg op prijs gesteld dat als je gebruik wil maken van onze kennis hier bij de leden dat je je eerst even voorstelt in het Wie ben ik gedeelte.

Vaak als je dat hebt gedaan krijg je ook meer en sneller een antwoord

bvd

EdK

Mod

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je misschien de kans op een nieuwe ?

Maar heb je er een SD kaart met muziek inhangen of iets anders extern ?

Heb welliswaar geen Columbus maar een Kenwood DNX9260BT en heb hiermee gehad dat ik een HD en een USB stick aan de USB poort had hangen en de struktuur van de mappen niet goed was geplaatst op deze media

Met als gevolg dat de radio / nav ook continu opnieuw opstarte

En maw had geen muziek en kon niet navigeren met de unit, tot ik de USB media had losgekoppeld en hierna was probleem opgelost

Dus misschien dat je er ook iets nog aan hebt hangen die ondanks dat het een ander navigatie systeem is wel de veroorzaker is waar ik last van had !

Link naar reactie
Delen op andere sites

@EdK : Nee er hing niets aan. Alle muziek staat op de harde schijf. En dat gaat al bijna 4 jaar goed.

Idd is de kand op nieuw klein (als onderdeel van garantie). Hangt waarschijnlijk van de leasemaatschappij af wat zij eraan uit willen geven.

Dealer kon in ieder geval niets met de Columbus en stuurt hem op. Wanneer zij er niets mee kunnen gaan we kijken wat we er 'zelf' aan kunnen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe