Ga naar inhoud

Update forum software (12-2-2012 )


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

Zodra je de cursus in het tekstveld plaats en begint te typen, verschijnt er bovenin de blauwe balk een smiley. Of heb je je gebruik van smileys uitgeschakeld in je instellingen? Klik dan eens op "meer reageeropties" (rechtsonder het tekstveld), dan krijg je rechts in beeld een optie om de emoticons in- of uit te schakelen.

aangepast door MarcoO2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij gaat het nog niet helemaal goed bij het plaatsen van een mm-link.

Ik plaats b.v. een youtube filmpje en dat wordt keurig getoond als preview start-film-scherm. Zowel bij voorbeeld bericht alsmede als het bericht geplaatst is. En een dag later staat er weer de letterlijke url-link tekst in het forum

Vervolgens zie ik dan dat Ed het weer gecorrigeerd heeft... ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik corrigeer Erik is hetvolgende

Jullie zetten een link neer die hier niet werkt met you tube

Wat ik dan doe is de link copy en pasten in me browser en dan pak ik in de instellingen van you tube daar de lange URL van het filmpje

Die copy en past ik dan weer in jou of van een ander zijn bericht en dan zie je dus uiteindelijk wat je wou zie

Maw als je een you tube link hier wil plaatsen dan de lange link selecteren bij you tube en die gewoon koud in je tekst plaatsen dus niets meer aanklikken in de balk hier boven het intype veld !

En dit was ook al zo voor de update van 12-02- 2012 hoor !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe